• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-01 19:17:07 följande:
    hej!är en UJ ägare som starkt funderar på att byta mot bugaboo.. men behöver lite övertalning  ska ha bebis i slutet av juli och funderar då på att byta sen vid 4 månaders ålder å köpa en bugaboo istället.. men vill ha en svart gecko å härde att de ska sluta me dom??
    *asg* är Uj ägare me....nu oxå Gecko ägare! Båda skall va kvar här hemma! Om du söker Gecko så kolla blocket + finns butiker som REAR ut Gecko nu! Ev. kan babyproffs butiken i kristianstad ha kvar svarta!
  • misshallonsaft
    Lille Mammsen skrev 2008-04-01 21:44:31 följande:
    *asg* är Uj ägare me....nu oxå Gecko ägare! Båda skall va kvar här hemma! Om du söker Gecko så kolla blocket + finns butiker som REAR ut Gecko nu! Ev. kan babyproffs butiken i kristianstad ha kvar svarta!
    men varför e geckor bättre än UJ? jag funderar på att ha min liggdel fram tills bebis är 4 mn eller så.. å då byta å köpa en geckor.. å ha den tills bebis är 1,5 ngt.. eller fram tills huvudet slår i å sen byta till uJ igen..
    Filip bf 060319, bebis bf 080724
  • MGn
    misshallonsaft skrev 2008-04-01 21:57:51 följande:
    men varför e geckor bättre än UJ? jag funderar på att ha min liggdel fram tills bebis är 4 mn eller så.. å då byta å köpa en geckor.. å ha den tills bebis är 1,5 ngt.. eller fram tills huvudet slår i å sen byta till uJ igen..
    Det låter som en mycket vettig lösning...jag har sålt, köpt, sålt köpt en massa vagnar under min dottern första 1,5 år...bla tre uj och två bugaboo...bugaboo är perfekt som liggvagn och när barnet är litet och sitter...men som till större barn passar uj bättre, tycker jag
  • Lille Mammsen
    Bättre vet ja ej men ville ha en Bugaboo oxå pga dessa har ju vändbar sits! Jag e sån som ej vill vända för tidigt....därför blev det en extra vagn!
  • Senap

Min son gillar inte UJ pga den halvliggande ställningen. Han avskyr viloläget på BB också men där kan han ju sitta upprätt (och helst lite framåtlutad )

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Bellahhh
    Jessi, jag tycker BB är mkt mkt bättre än UJ jag tror inte de slår i huvudet vid 1,5 för Noah är ju 19 mån nu å är inte ens i närheten av att slå i huvudet.
    Jag kan nu inte fatta hur de som har UJ kan säga att de är de bästa vagnarna...Så mkt bättre är faktiskt Gecko..
    Och jag har ändå varit UJ-freaket nr 1 typ haha
    Min familj är finast
  • ami

Jag har en BB Cameleon-08 och en UJ-07 (ifall måtten skiljer på årsmodeller). Mätt från sittdyna till toppen på ryggstödet så är BB Cam 2 cm längre än Urban Jungle-vagnen.

• Kajsan

Nya been i galleriet, brun camåkpåse i.
    Nån som vill stoppa in i bildtråden?

• ami
    Kajsan skrev 2008-04-01 22:48:07 följande:
    Nya been i galleriet, brun camåkpåse i.Nån som vill stoppa in i bildtråden?
    Går den in i hissen?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13