• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    steffo trish skrev 2008-04-01 12:31:16 följande:
    Men, deras egna babyskydd finns ju inte med på webben? Vart kan jag läsa mer om det? På webben kan man ju dessutom bara se adaptrar som passa Maxi Cosi..?
    Den lanseras i maj med leverans i Juli.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • steffo trish
    Stargirl skrev 2008-04-01 12:34:08 följande:
    Den lanseras i maj med leverans i Juli.
    Tack Här får man bättre svar än på deras egna websida
    ~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • steffo trish

Sitter här och irriterar mig lite.
    Vår Cam har fastnat på någe vis, det går inte att fälla ihop den! När man ska ta ner handtaget till marken så vill liksom inte spärren lossna på vänster sida om ni förstår vad jag menar!
    Detta märkte vi på långfredagen och så ringde vi Barnbutikens service efter helgen. Sista mailet från honom fick jag i onsdags då han bad om serienumret på vagnen och det mailade jag tillbaka så fort jag kunde men sedan dess har vi inte hört ngt!?

Är det någon som varit i kontakt med dem som vet hur de brukar gå tillväga med sånt här?
    Han skulle skriva en reklamationsrapport skrev han samtidigt som han bad om numret, men vad innebär det?

• junk
    Svar på #2774
    Sara85 skrev 2008-04-01 11:28:40 följande:
    Junk: Tack så mycket! Ska förhoppningvis till New York i maj... Inte för att jag är gravid nu, men det ska jag bli i framtiden!
    Åh, NY i maj! vilket lyckost du är.. Och då är det ju helt perfekt att skaffa bugga! köp en transportväska när du är i shoppingtaget och packa ner vagnen i den, det kanske ser lurt ut på flygplatsen om du kommer med kartong där delarna är inplastade (vet inget säkert men för att vara på säkra sidan). Lycka till med blivande bebis :)
  • Stargirl
    steffo trish skrev 2008-04-01 12:49:33 följande:
    Sitter här och irriterar mig lite.Vår Cam har fastnat på någe vis, det går inte att fälla ihop den! När man ska ta ner handtaget till marken så vill liksom inte spärren lossna på vänster sida om ni förstår vad jag menar!Detta märkte vi på långfredagen och så ringde vi Barnbutikens service efter helgen. Sista mailet från honom fick jag i onsdags då han bad om serienumret på vagnen och det mailade jag tillbaka så fort jag kunde men sedan dess har vi inte hört ngt!?Är det någon som varit i kontakt med dem som vet hur de brukar gå tillväga med sånt här?Han skulle skriva en reklamationsrapport skrev han samtidigt som han bad om numret, men vad innebär det?
    Att han beställer ett nytt chassi från Bugaboo. Därför behövde de serienumret.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • junk

Det här är sista gången jag skriver om mitt "problem". Om en kvart ska jag har rett ut om jag ska ha brunbas eller denimbas. Övertyga mig om någon av de två, plz..

• steffo trish

Brunbas

• Kajsan
    junk skrev 2008-04-01 12:53:24 följande:
    Det här är sista gången jag skriver om mitt "problem". Om en kvart ska jag har rett ut om jag ska ha brunbas eller denimbas. Övertyga mig om någon av de två, plz..
    Brun!
  • steffo trish
    Stargirl skrev 2008-04-01 12:52:09 följande:
    Att han beställer ett nytt chassi från Bugaboo. Därför behövde de serienumret.
    Aha
    Najs!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13