• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • supermami

det ar grymt gulligt, men 90 euro for ngt som han kommer ha en kort tid???
    Jag funderade pa en filt?? eller blir det konstigt da?

• artan060914
    Lille Mammsen skrev 2008-04-01 22:48:19 följande:
    HJÄLP!!!! Hur fasiken kan jag få alla mina skötväskor jag har här hemma att sitta så här bra & fint på handtaget???? Är väl en Gecko på bilden oxå!? Jäkligt snygg väska men ska väl ej behöva köpa fler väskor...eller? (ej min annons...tyvärr) www.tradera.com/Ny_Skip_Hop_City_Chic_Svart_s...
    Åh jag vill oxå veta!!!

Jag köpte precis en Urbanna bag som jag älskar så den vill jag inte byta!!
    Men det känns ju trist om man ska behöva ha den på axeln jämt!!

Någon som vet??
    Finns det kanske "krokar" att köpa??
    Min älskade Enya är äntligen här!!
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-01 23:43:38 följande:
    Mmm I understand :) Men jag vill ha något "cleant" denna ggn... Kanske till med svartåkpåse eller den vita... Men jag fick ett rätt ok pris på den grå..500:- ink frakt inköpt förra året. Dt e väl ok?
    Är väl bra pris!
  • Hannnas
    artan060914 skrev 2008-04-01 23:48:11 följande:
    Åh jag vill oxå veta!!!Jag köpte precis en Urbanna bag som jag älskar så den vill jag inte byta!!Men det känns ju trist om man ska behöva ha den på axeln jämt!!Någon som vet??Finns det kanske "krokar" att köpa??
    japp finns krokar på bl a babyshop http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?brandid=0&catid=23&branchid=3&id=940
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Infinite Joy

Har försökt att skriva lite här tidigare, men ni tjejer är verkligen svårflörtade ;)
    Testar få svar på en annan fråga... jag har bestämt mig för att köpa en Cam. Vilken färg röstar ni på??

grå/offwhite
    grå/svart
    brun/offwhite
    brun/sand

Sedan undrar jag också om man kan ha vilken skötväska som helst då man ska få plats med ståbräda och barn? Funkar kanske med hållarna från babyshop? Om inte, vilka skötväskor passar bra?
    En kompis till mig har en Gecko och hon får bära skötväskan och gå på sidan av vagnen när storebror står.... verkar jobbigt!

• mollan nu
    Infinite Joy skrev 2008-04-02 08:05:40 följande:
    Har försökt att skriva lite här tidigare, men ni tjejer är verkligen svårflörtade ;)Testar få svar på en annan fråga... jag har bestämt mig för att köpa en Cam. Vilken färg röstar ni på??grå/offwhitegrå/svartbrun/offwhitebrun/sandSedan undrar jag också om man kan ha vilken skötväska som helst då man ska få plats med ståbräda och barn? Funkar kanske med hållarna från babyshop? Om inte, vilka skötväskor passar bra?En kompis till mig har en Gecko och hon får bära skötväskan och gå på sidan av vagnen när storebror står.... verkar jobbigt!
    Tror det blir svårt att ha skötväska på handtaget om du även vill få plats med syskon på ståbrädan.
    Trycker ner väskan i varukorgen så slipper du problemet
    Du kan alltid ha en saddlebag på sidan av vagnen som komplement.

Har själv en grå bas med lite olika toppar till. Hade jag köpt ny idag hade det utan tvekan blivit en brun bas
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Hannnas
    Har försökt att skriva lite här tidigare, men ni tjejer är verkligen svårflörtade ;)Testar få svar på en annan fråga... jag har bestämt mig för att köpa en Cam. Vilken färg röstar ni på??grå/offwhitegrå/svartbrun/offwhitebrun/sandSedan undrar jag också om man kan ha vilken skötväska som helst då man ska få plats med ståbräda och barn? Funkar kanske med hållarna från babyshop? Om inte, vilka skötväskor passar bra?En kompis till mig har en Gecko och hon får bära skötväskan och gå på sidan av vagnen när storebror står.... verkar jobbigt!
    av dessa kombos tycker iaf jag grå/offwhite, är personligen inte såå förtjust i den bruna basen... sen tycker ju jag att sand är den klart bästa basen men det är ju nåt annat

Som mollan nu säger så blir det nog svårt med skötväska OCH barn på ståbräda... men saddlebag kanske?
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • mrsjling

Jag röstar på brun-sand. Fint!
    Vi har ståbräda och jag hänger min väska (har min "vanliga" och ibland kör jag med en skip hop duo) på bromspinnen. Egentligen ska man ju inte hänga saker där, är ju ingen krok direkt, men det funkar ju bra.

• Infinite Joy

Saddlebag?? Vem säljer sådana?
    Har en UJ syskonvagn också, så jag får väl packa lätt de gången jag ska använda singelvagnen.

Jag var så säker på grå/svart först, men tycker att det är så läckert (dock ej praktiskt) med offwhite. Men iom att jag brukar ha lammskinn så behöver man kanske ändå inte tvätta så ofta.

Tack för era svar förresten. Skam den som ger sig!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13