• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • galgbacke

Hoho tjejer!
    Nån som kan svara snabbt på om Babytrader tagit bort rabatten på 50 euro? Annars hur hittar man den!

• TeM

När har ni bytt från liggdelen till sittdelen på era vagnar?
    Min lilltjen är 3 månader nu och det är inte aktuellt ännu men har funderat på när jag ska göra det!?

• WilliamNellyJamie
    TeM skrev 2008-04-01 18:57:54 följande:
    När har ni bytt från liggdelen till sittdelen på era vagnar?Min lilltjen är 3 månader nu och det är inte aktuellt ännu men har funderat på när jag ska göra det!?
    jag undrade just samma sak när han var 3 mån och nu vid 4 mån bytte jag, har pratat med flera andra samt affären och frågade oxå bvc, vilket var onödigt men som sagt är barnet stadig i nacken så går det bra vid 4 mån!!!

vu bytte i helgen han trivs mycket bättre!!!
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • misshallonsaft

hej!

är en UJ ägare som starkt funderar på att byta mot bugaboo.. men behöver lite övertalning
     ska ha bebis i slutet av juli och funderar då på att byta sen vid 4 månaders ålder å köpa en bugaboo istället..

men vill ha en svart gecko å härde att de ska sluta me dom??

Filip bf 060319, bebis bf 080724
  • Bopsan

Har en cam i denim, men vill nu även köpa brun klädsel. Jag vill ha klädsel till en helt brun vagn med sittdel, ej liggdel. Hur beställer man egentligen?

Måste jag beställa en varukorg 440kr, en sittdelsbas 880kr och ett helt toppset (lock, suflett och topp till sittdel)för 1000kr? Det blir ju jättedyrt + att jag varken behöver locket och sittdelstoppen!!! Helst vill jag ju ha enbart suflett istället för ett helt toppset. Går det?

• MillionStars
    galgbacke skrev 2008-04-01 18:45:34 följande:
    Hoho tjejer!Nån som kan svara snabbt på om Babytrader tagit bort rabatten på 50 euro? Annars hur hittar man den!
    Du får en rabattkod när du har registrerat dig som ny användare...
  • 3småttingar
    Stargirl skrev 2008-04-01 18:12:05 följande:
    Ja den bruna är JÄTTEFIN!! Man kan lika gärna ha den vanliga på sommaren men kul att byta färg på ett billigt sätt.
    Åhh va bra!! För jag kollade på Kidz shoppen men hittade ingen där, eller så är jag blind  
    ღ Edwin 0611 ღ BF 0809 ღ
  • Honeydew

Nu har min bugga kommit så jag tror jag "joinar" erat gäng om det är okej?!

Big girls don't cry
  • Tindra Amanda

Tack för tipset!

Är det ngn annan som har erfarenhet av sittvagnar? Jag älskar vår BB cam, men som sagt så är vår lilla tjej så lång att hon inte längre sover bekvämt i sittdelen! Huvudet buktar ut genom suffletten! Vill helst ha en trehjulig vagn...

Tack på förhand!

• mamma på vift
    Tindra Amanda skrev 2008-04-01 20:09:19 följande:
    Tack för tipset!Är det ngn annan som har erfarenhet av sittvagnar? Jag älskar vår BB cam, men som sagt så är vår lilla tjej så lång att hon inte längre sover bekvämt i sittdelen! Huvudet buktar ut genom suffletten! Vill helst ha en trehjulig vagn...Tack på förhand!
    Vi hade en rollerbug till Jacob när han var 2 år och använde den tills han blev strax över 3 år. Den tyckte jag hade bra plats för barnet. Det borde ju vara samma liggmått på en UJ.
    Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13