Tindra Amanda skrev 2008-04-01 14:10:57 följande:
steffo trish - exakt samma sak hände med våran bugaboo Jag beställde min bagn från
pingpongonline.de i maj 2005, så garanti gäller ännu. Väntar som bäst på nytt chassi. Gnällde också på att själv sittdelen vippade, så jag ska få en ny ram också!Min snart 2 åriga dotter är ganska lång och just nu kan hon inte sova i vagnen utomhus med suffletten uppe.. Kan ni tipsa om en bra vagn - huvudet sticker liksom ut genom suffletten - en som vi kan använda då vi inte behöver tänka på att vi ska få vagnen i små utrymmen och då hon ska sova i vagnen... Funderar på en Quinny 3XL... är det ngn som har erfarenheter av en sådan?
har haft en quinny och den upplever jag som mindre än en bugaboo, iaf på bredden, vi bytte vår förra våren mot en P&T SP för vi behövde syskonvagn till hösten och quinnyn kändes liten för dottern som då va 2 år. P&T`n va super till henne som singelvagn men blev en riktig skitvagn när hon skulle sitta i syskonsätet...

så då köpte vi en beggad frog m stbräda å har nu kompletterat m en bee.
så summasumarum av mitt dravel så tror jag inte freestylen e ett bra alt. kontra er bugga.
en vagn som jag faktixt tycker e bra för en 2-åring e tro d el ej EL scooter, hade en men när vi skulle köpa syskonvagn fick jag tyvärr sälja vår...