• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • lycra

Någon som vet om det är någon butik som reade ut geckon som har några kvar?

• Fröken Småland
    Honeydew skrev 2008-04-01 20:06:51 följande:
    Nu har min bugga kommit så jag tror jag "joinar" erat gäng om det är okej?!
    Välkommen!
    3småttingar skrev 2008-04-01 19:49:23 följande:
    Åhh va bra!! För jag kollade på Kidz shoppen men hittade ingen där, eller så är jag blind  
    Men sommarsufflett finns inte i brunt vad jag vet.
    Tindra Amanda skrev 2008-04-01 20:09:19 följande:
    Tack för tipset!Är det ngn annan som har erfarenhet av sittvagnar? Jag älskar vår BB cam, men som sagt så är vår lilla tjej så lång att hon inte längre sover bekvämt i sittdelen! Huvudet buktar ut genom suffletten! Vill helst ha en trehjulig vagn...Tack på förhand!
    Man kan faktiskt fuska till sig några extra centimetrar genom att karva bort lite av skumgummit på ramen så att man kan höja sufflettfästena lite. Kanske är vad som behövs? Annars... UJ?
  • artan060914
    galgbacke skrev 2008-04-01 18:45:34 följande:
    Hoho tjejer!Nån som kan svara snabbt på om Babytrader tagit bort rabatten på 50 euro? Annars hur hittar man den!
    Jag beställde i söndags och jag fick ingen rabattkod när jag reggade mig!
    Enligt någon på tråden så har dem tagit bort rabatten men den ligger kvar i systemet...
    Jag kommer inte ihåg vad koden var men den finns längre bak i denna tråd!
    Typ 20-30 sidor bak...
    Koden fungerade för mig i söndags så den borde nog fungera nu med. 
    Min älskade Enya är äntligen här!!
  • Stella81
    Renstjärna skrev 2008-04-01 18:29:12 följande:
    Hej, hej!Jag har just fått mitt ersättningschassi efter att ha reklamerat till BabyTrader p.g.a. att handtaget släpper i låsningen (klassiska problemet på nya chassit). Problemet är att det nya chassit har samma problem (det lossnar till och med lättare).Har ni andra som fått nya chassin haft kvar problemet? Jag trodde att Bugaboo hade löst detta, men det kanske de inte har?
    Trist att höra. Jag har samma problem och väntar på mitt chassi. Fick mail idag om att det kommer inom några veckor och att alla chassin de skickar ut nu är kollade, men då verkar det ju uppenbarligen inte vara så...
  • Bellahhh
    Tindra Amanda skrev 2008-04-01 20:09:19 följande:
    Tack för tipset!Är det ngn annan som har erfarenhet av sittvagnar? Jag älskar vår BB cam, men som sagt så är vår lilla tjej så lång att hon inte längre sover bekvämt i sittdelen! Huvudet buktar ut genom suffletten! Vill helst ha en trehjulig vagn...Tack på förhand!
    Uj ??
    Min familj är finast
  • Kajsan
    galgbacke skrev 2008-04-01 18:45:34 följande:
    Hoho tjejer!Nån som kan svara snabbt på om Babytrader tagit bort rabatten på 50 euro? Annars hur hittar man den!
    Ja, jag mejlade och frågade, de har slutat med rabatten.
  • Anna k 71

Jag mailade också och fick svar idag att rabatten är kvar. Men inte när man beställer de röda cam vagnarna som var nedsatta förra veckan, eftersom priset redan är så rabatterat. Fick till svar att jag får rabatten nästa gång jag beställer.

• artan060914

Jag beställde en bugaboo från babytrader i söndags och skulle vilja spåra den...
    Vore kul att veta vart den är...
    Jag har ju bara ett 4-siffrigt ordernr.

Hur får jag kollinr??
    Är det via posten.se som ni följer era vagnar??

Min älskade Enya är äntligen här!!
  • Stella81
    artan060914 skrev 2008-04-01 21:25:13 följande:
    Jag beställde en bugaboo från babytrader i söndags och skulle vilja spåra den...Vore kul att veta vart den är...Jag har ju bara ett 4-siffrigt ordernr.Hur får jag kollinr??Är det via posten.se som ni följer era vagnar??
    Jag fick maila babytrader och be om kollinumret, kunde sen kolla på dpd:s hemsida.
  • Anna k 71

Jag beställde min bugga från babytrader i onsdagskväll. Idag ringde dom från posten för att meddela att dom hade ett stort paket till mig. Döm om min förvåning när dom sa att dom stod utanför porten med det och ville bara ha min portkod. Snacka om service, levererad till dörren och inte ett öre betalade man för frakten.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13