• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • JohannaJ
    Jenn83 skrev 2008-03-09 19:48:46 följande:
    Man kan inte köpa en ny cam i kombon sand/denim va? Antingen får man väl köpa hel denim eller ingen denim alls? Eller har jag fattat det fel?
    jo det kan du. Min syster köpte kombon denim/offwhite och det gick hur bra som helst
    har fått en liten tomtebebis
  • Mising

Hur gör ni med regnskydd?? Använder ni det som hörde till vagnen? Tycker det är värdelöst!! Regnskyddet får ju knappt plats i varukorgen. Tips på annat regnskydd som sitter bra??!! Som inte är stelt o konstigt.

• JohannaJ
    Mising skrev 2008-03-09 21:03:51 följande:
    Hur gör ni med regnskydd?? Använder ni det som hörde till vagnen? Tycker det är värdelöst!! Regnskyddet får ju knappt plats i varukorgen. Tips på annat regnskydd som sitter bra??!! Som inte är stelt o konstigt.
    jag använder det som kom till. Tycker att det är bra. Men smaken är som... 
    har fått en liten tomtebebis
  • Unna

Tack!
    Hm... men hur är det med en nyfödd som ska ligga ner, då måste man väl ha liggdelen, finns ingen mjuklift man kan ha i sittdelen va?
    För sittdelen är väl alltid i ett visst sittläge, det är väl hela sittdelens position man ändrar?
    Känner att jag ställer nybörjarfrågor, men kan inte bärga mig tills jag ska börja undersöka sakern närmare nu i veckan!

Shoegirl skrev 2008-03-09 20:55:02 följande:
    Jag har haft Bugaboo i snart 2 år och har aldrig ens behövt vända på handtaget för att ta mig fram med BBn i snö. Har aldrig haft problem med det. Har vinterhjulen för att de är bra på skogsvägar och för att jag vill ha
  • thj
    Man kan inte köpa en ny cam i kombon sand/denim va? Antingen får man väl köpa hel denim eller ingen denim alls? Eller har jag fattat det fel?
    Du kan köpa vilket bastyg och topptyg du vill
    Sandbas och denim topp går utmärkt att köpa
    Snyggt är det också

Kramizz
  • dubbelmamma

Jag ångrar mig. Vi har haft en tvilling UJ som jag varit helt kär i och nu när vi fått en lillasyster i familjen så beställde vi en singel UJ. Men den är inte alls lika bra. Den är så bred och handtaget som är ställbart är så långt. Jag önskar jag köpt en bugaboo istället... snyft.

• Mamma2001
    Mising skrev 2008-03-09 21:03:51 följande:
    Jag tycker Bugaboos egna regnskydd är kanonbra! använder det oftast
    Men har även ett från Axel & Ida som fungerar bra
    -I Love Pink-
  • Mamma2001
    Näe man kan kombinera valfritt
    köp en med sandbas och välj till denim topp klädsel.. går kanon!
    -I Love Pink-
  • MiAmor
    Shoegirl skrev 2008-03-09 20:55:02 följande:
    Jag har haft Bugaboo i snart 2 år och har aldrig ens behövt vända på handtaget för att ta mig fram med BBn i snö. Har aldrig haft problem med det. Har vinterhjulen för att de är bra på skogsvägar och för att jag vill ha
    jo, med vinterhjulen funkar det bra. Men jag som bor ca 100m från sundsvalls centrum orkar inte släpa med mig vinterhjulen och byta och hålla på när jag kommer in till stan, så då är jag så illa tvungen att dra vagnen genom snömodd fram och tillbaka, och då tycker jag att den är trög..
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • Senap
    Unna skrev 2008-03-09 21:08:21 följande:
    Tack! Hm... men hur är det med en nyfödd som ska ligga ner, då måste man väl ha liggdelen, finns ingen mjuklift man kan ha i sittdelen va? För sittdelen är väl alltid i ett visst sittläge, det är väl hela sittdelens position man ändrar?Känner att jag ställer nybörjarfrågor, men kan inte bärga mig tills jag ska börja undersöka sakern närmare nu i veckan!
    Liggdel ingår ju alltid när du köper en Bugaboo. Så bär du ram med liggdel om du behöver.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13