• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • trebarnsliv

Någon som har lust att lägga in bilden på min vagn i bildtråden? Jag saknar plus. Bilden finns i mitt galleri.

Är det någon här som har ett offwhite parasoll? Funderar på att beställa ett sådant, men har inte sett det på någon bugga än.
    Blir det alldeles för ljust med ett i offwhite kanske? Det var någon här inne (minns inte vem) som upplevde att den offwhita klädseln blev alldeles för ljus för barnet, men det kanske är skillnad på klädsel och parasoll.

• Dis

Alla parasoll har väl en samma silverfärgade insida? Funderar också på ett offwhite.

• ami
    gbg77 skrev 2008-04-13 11:10:55 följande:
    nån som vet om det här passar bugaboonmypram.de/cgi-bin/lshop.cgiänken kanske inte funkar men det är ett solskydd från teutonia, det står att det ska passa andra vagnar, men någon som haft det eller sett det i verkligheten?
    Jag testade precis, har köpt teutonia solskydd till andravagnen (UJ). Jag tycker det satt BRA Är lite sladdrigt, men ifall sufletten är fullt utfälld så når solskyddet nästan ända ner till under sitsen, dvs bara fötterna täcks inte, eller kanske benen då på längre barn. Tycker det satt bättre på BB än på UJ iom att sufletten är mindre/smalare så täcker skyddet halva sidorna med.
  • Weklund

Vet att ni länkat ang väsk-krokarna fö ett tag sen men hittar inte länken, nån som vill lägga in de igen!??

• Fröken Småland
    Bina skrev 2008-04-13 16:52:31 följande:
    Är alla supernöjda med sin Bee eller är det någon som har något negativt att säga?Jag är sugen som attan men tack vare föräldraledigheten kan jag nog inte köpa en Bee också.. jag funderar på om jag gör bort mig om jag säljer vår trotjänare Cameleon och byter till Bee? Killen är 1 år i Maj och i Augusti börjar dagis och "verkliga livet" där vi inte behöver vagn dagligen alls... Råd någon?
    Här finns lite att läsa om Bee och Cameleon

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m31367413.html
  • Fröken Småland
    trebarnsliv skrev 2008-04-14 00:19:01 följande:
    Någon som har lust att lägga in bilden på min vagn i bildtråden? Jag saknar plus. Bilden finns i mitt galleri.Är det någon här som har ett offwhite parasoll? Funderar på att beställa ett sådant, men har inte sett det på någon bugga än.Blir det alldeles för ljust med ett i offwhite kanske? Det var någon här inne (minns inte vem) som upplevde att den offwhita klädseln blev alldeles för ljus för barnet, men det kanske är skillnad på klädsel och parasoll.
    Bilden har hoppat in i bildtråden!
  • karisa

gör ett nytt försök snälla:

finns det någon snäll bugabooägare som skulle kunna hjälpa mig med några mått på sittdelen. hur bred är den och hur lång är ryggen? tack på förhand!

• slma

hej, vet att det tidigare var nagon som länkade till en sida som salde tyger, bla detta molntyg som dykt upp i bildtraden pa fina sufletter (jag behöver moln till en säng...) fanns även fina tyger med elefanter pa... nagon som kan hjälpa till?

• WilliamNellyJamie

kanske kan hitta sidan....vänta ska jag kolla
    i min inbox

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • madebyinferno
    karisa skrev 2008-04-14 07:38:07 följande:
    gör ett nytt försök snälla:finns det någon snäll bugabooägare som skulle kunna hjälpa mig med några mått på sittdelen. hur bred är den och hur lång är ryggen? tack på förhand!
    Ca 55 hög i ryggen och 30 bred...
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13