• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Unna

Jag beställde min torsdag kväll, nästa torsdag stod den i vårt vardagsrum.
    (På onsdagen var de utanför mitt hus med den, men jag har ingen porttelefon, så de kunde inte lämna den utan körde med den till Posten företagscenter där jag hämtade den dagen efter. Avi kom i brevlådan på torsdagen.)

Bellahhh skrev 2008-04-13 16:25:22 följande:
    Hur många dar tar det innan man får vagnen från babytrader?
  • Bina

Är alla supernöjda med sin Bee eller är det någon som har något negativt att säga?

Jag är sugen som attan men tack vare föräldraledigheten kan jag nog inte köpa en Bee också.. jag funderar på om jag gör bort mig om jag säljer vår trotjänare Cameleon och byter till Bee?

Killen är 1 år i Maj och i Augusti börjar dagis och "verkliga livet" där vi inte behöver vagn dagligen alls...

Råd någon?

• Duntoffla
    Unna skrev 2008-04-13 16:30:55 följande:
    Jag beställde min torsdag kväll, nästa torsdag stod den i vårt vardagsrum.(På onsdagen var de utanför mitt hus med den, men jag har ingen porttelefon, så de kunde inte lämna den utan körde med den till Posten företagscenter där jag hämtade den dagen efter. Avi kom i brevlådan på torsdagen.)
     Levereras de alltså till dörr om man är hemma? Trodde den kom direkt till Posten?
    Vad ingår i själva vagnköpet? (har beställt men blev plötsligt osäker på vad som kommer)
  • artan060914
    Duntoffla skrev 2008-04-13 16:53:00 följande:
     Levereras de alltså till dörr om man är hemma? Trodde den kom direkt till Posten? Vad ingår i själva vagnköpet? (har beställt men blev plötsligt osäker på vad som kommer)
    Jag beställde min på söndag natten och den levererades till dörren på fredagen.

Jag beställde en cam och då kom chassi, sittdel, liggdel med suflett och en varukorg.
    Mammas tjejer!!
  • artan060914
    Bellahhh skrev 2008-04-13 16:25:22 följande:
    Hur många dar tar det innan man får vagnen från babytrader?
    Här skulle jag ju svara
    Beställde på söndags natten och vagnen kom på fredagen.
    Mammas tjejer!!
  • Duntoffla
    artan060914 skrev 2008-04-13 17:03:17 följande:
    Jag beställde min på söndag natten och den levererades till dörren på fredagen.Jag beställde en cam och då kom chassi, sittdel, liggdel med suflett och en varukorg.
    Ok. Tack! Ännu bättre att de kommer direkt till dörren ju.

Har du haft problem med chassit? Det känns ju som om man får vänta sig det. Jobbigt att behöva byta. Fattar inte att Bugaboo återkallar från den produktionen som haft felet.
  • Azel
    Bina skrev 2008-04-13 16:52:31 följande:
    Är alla supernöjda med sin Bee eller är det någon som har något negativt att säga?Jag är sugen som attan men tack vare föräldraledigheten kan jag nog inte köpa en Bee också.. jag funderar på om jag gör bort mig om jag säljer vår trotjänare Cameleon och byter till Bee? Killen är 1 år i Maj och i Augusti börjar dagis och "verkliga livet" där vi inte behöver vagn dagligen alls... Råd någon?
    Får jag svara, så behöver du absolut en Bee, du hade chansen ; )
  • Azel

Jag jobbade på mässan i lördags och har sett jätte många fina bugaboo. 2 st Bee har jag sett, en gul och en khaki. Nån härifrån?

Jag stog i Babydesigns monter och sålde/visade upp bärsjalar och selar

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13