• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • gizmo81

Hej!
    Tänkte köpa nytt topptyg till min bugaboo, vilken färg ska jag välja? Vill ha sand eller brun canvas och kan inte bestämma mig...Ni som har sand, blir det smutsigt lätt? Är ju snyggast nu till våren med lite ljusare tyg

• timoteja00

Nån som har sett en Gaia & Ko Fish boy skötväska på en helbrun bugga? Har även offwhite extra klädsel, tror ni det passar?

vår SON, BF 15 juli
  • minimou

Har en fråga om någon orkar svara:
    Åt vilket håll ska man flytta där nere vid småhjulen ju tyngre man belastar vagnen? Är säkert jättelogiskt, men tyvärr inte för mig...haha

• zainett

Hej hej,
    jag väntar mitt första barn (BF 18.9. 2008) och och efter många efterforskningar och provkörningar bestämt mig för en enda möjliga barnvagn - den ultimata och oslagbara Bugaboo Cameleon .
    Har läst mig fram till att med en adapter kan man köra den med maxi cosi babyskydd eller någon av acta gracos modeller, men att även självaste bugaboo ska lansera eget babyskydd till våren/sommaren/hösten... (där skiljer sig informationen...).

Är det då någon som vet exakt när den kommer ut och i så fall om det lönar sig för mig att vänta på den?
    jag tänker iofs inte köpa barnavgnen nu, utan vänta tills någon gång innan sommaren, men det vore bra att få veta.

jättetacksam för svar eller en länk med info.
    z.

• Stargirl
    zainett skrev 2008-04-14 16:57:13 följande:
    Hej hej,jag väntar mitt första barn (BF 18.9. 2008) och och efter många efterforskningar och provkörningar bestämt mig för en enda möjliga barnvagn - den ultimata och oslagbara Bugaboo Cameleon .Har läst mig fram till att med en adapter kan man köra den med maxi cosi babyskydd eller någon av acta gracos modeller, men att även självaste bugaboo ska lansera eget babyskydd till våren/sommaren/hösten... (där skiljer sig informationen...). Är det då någon som vet exakt när den kommer ut och i så fall om det lönar sig för mig att vänta på den? jag tänker iofs inte köpa barnavgnen nu, utan vänta tills någon gång innan sommaren, men det vore bra att få veta.jättetacksam för svar eller en länk med info.z.
    Bugaboos babyskydd sägs lanserars sensommar. Dvs juli/augusti så om ni inte väntar smått före slutet av augusti så tror jag att ni hinner få den. Den är verkligen supersnygg. MAtchar verkligen vagnen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • MissNice

Ah, bee e sa soot! Fosta tanken va att den va skit ful...Men man maste suga in sig ;)

Sjalv kommer lillasyster i juli/ aug o da blir d aterigen en cam...o kansken en Bee som x-tra vagn ;) Kostar bara 529 dolalrs har...;)

• Jarnis

Hej på er!

Det är nu två år sedan jag sålde min Cam och nu skall vi snart börja försöka få fler barn. Då börjar jag ju fundera på vagn igen. Därför har jag en hel del frågor till er experter.

Skall det komma några nya färger i sommar? Är det några andra nyheter på gång?

Min man skall åka till USA både i maj och i juni. Vad kostar vagnen där? Lönar det sig mycket att ta med sig hem?

Hoppas att ni har tid att svara på mina frågor. Jag vet att inläggen brukar rulla snabbt förbi i den här tråden!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13