• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • WilliamNellyJamie

fast de har bara blått kvar tror jag...men påslakan och kuddar m.m

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Cococo

Någon som haft problem med att mugghållaren går sönder?
    De fyra "hållarna" inuti bara rasar ihop för mig, en har lossnat och resten är på gång (sprickor längst upp).
    Köpte den i februari och har knappt använt den.

Ringde Barnbutiken, men har tyvärr inget kvitto kvar så den är bara att kasta!

• Lourdes
    Cococo skrev 2008-04-14 10:27:46 följande:
    Någon som haft problem med att mugghållaren går sönder?De fyra "hållarna" inuti bara rasar ihop för mig, en har lossnat och resten är på gång (sprickor längst upp).Köpte den i februari och har knappt använt den.Ringde Barnbutiken, men har tyvärr inget kvitto kvar så den är bara att kasta!
    Det hände med min med! Jag reklamerade den och fick en ny som inte har gått i sönder..
  • Kajsan
    Lourdes skrev 2008-04-14 10:34:17 följande:
    Min blev också så, men jag har köpt en ny.
  • Stargirl
    Cococo skrev 2008-04-14 10:27:46 följande:
    Någon som haft problem med att mugghållaren går sönder?De fyra "hållarna" inuti bara rasar ihop för mig, en har lossnat och resten är på gång (sprickor längst upp).Köpte den i februari och har knappt använt den.Ringde Barnbutiken, men har tyvärr inget kvitto kvar så den är bara att kasta!
    Näääe, min är som den ska.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Cococo

Ok, då är det inte bara min. Kostar ju inte speciellt mycket, men ändå trist när det händer. Är ju ändå en halv sommarsuflett
    Fr.o.m. nu så ska jag alltid spara kvittot på saker jag köper!

• slma

tack snälla för hjälpen med molnen, blatt var precis vad jag hade tänkt mig snyggt!

• Unna

Aha, där ser man! Hade ju varit så bra om vi haft porttelefon, då hade jag ju fått den till dörren...
    Menmen, den står ju här hemma nu i alla fall. Den är så fin och jag är så glad!

Kajsan skrev 2008-04-14 00:15:48 följande:
    Frakten ingår i priset på Babytrader, men bara frakten till ditt postkontor.Det är posten som sen kör ut paketet till dig om du har tur, alltså inget du kan bestämma över som sagt.
  • jessica1979

mallan brallan skrev 2008-04-13 17:45:40 följande:

Jessica1979: Det var jag som hängde ut Bugaboos offvita suflett!Jag hade den i somras till min son och han diggade den inte alls. När solen ligger på lyser det nästan igenom, så det blir jätteljust även i sufletten. Det var så jag menade med att den bländar. Det skulle bli perfekt om dom kunde sätta ett lite mörkare foder inuti...
    Ok, tack för att du gav dig till känna Fast det låter ju inget vidare det där, skit också, den är ju så snygg men måste ju se till funktion också.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13