• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • thj
    Azel skrev 2008-04-13 17:17:04 följande:
    Jag jobbade på mässan i lördags och har sett jätte många fina bugaboo. 2 st Bee har jag sett, en gul och en khaki. Nån härifrån?Jag stog i Babydesigns monter och sålde/visade upp bärsjalar och selar
    Måste fråga stod på mässan i jönköping med?
    Kramizz
    Bina skrev 2008-04-13 16:52:31 följande:
    Är alla supernöjda med sin Bee eller är det någon som har något negativt att säga?Jag är sugen som attan men tack vare föräldraledigheten kan jag nog inte köpa en Bee också.. jag funderar på om jag gör bort mig om jag säljer vår trotjänare Cameleon och byter till Bee? Killen är 1 år i Maj och i Augusti börjar dagis och "verkliga livet" där vi inte behöver vagn dagligen alls... Råd någon?

Klart du ska ha en bee den är kanoners

Kram

• Azel
    thj skrev 2008-04-13 18:01:25 följande:
    Klart du ska ha en bee den är kanonersKram
    Nope, bara i Stockholm och nu i Göteborg
  • thj
    Azel skrev 2008-04-13 18:03:35 följande:
    Nope, bara i Stockholm och nu i Göteborg
    Tänkte om jag också träffat dig,kommer du till jönköping i år?
    Kram
  • WilliamNellyJamie
    mallan brallan skrev 2008-04-13 17:45:40 följande:
    WilliamNellyJamie: Jag har fått ett insider-tips om regnskydd! First Wheel City Elite har ett genomskinligt regnskydd som tar mycket mindre plats å som fassar fin-fint!Jessica1979: Det var jag som hängde ut Bugaboos offvita suflett!Jag hade den i somras till min son och han diggade den inte alls. När solen ligger på lyser det nästan igenom, så det blir jätteljust även i sufletten. Det var så jag menade med att den bländar. Det skulle bli perfekt om dom kunde sätta ett lite mörkare foder inuti...Mållgan: Min son tycker att det är helt okej att sova i sittdelen, sen kan man lägga dom lite på sidan oxå. Det funkar prima. Mitt monster brukar ligga som en liten ostbåge på sidan i sittdelen med benen lätt uppdragna.
    ah tack  för tipset, ska träna på skyddet jag har men funkar inte det så köper jag nytt sen hoppas jag nu hitta solskyddet jag vill ha....
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Azel
    thj skrev 2008-04-13 18:10:43 följande:
    Tänkte om jag också träffat dig,kommer du till jönköping i år?Kram
    När är den?
  • Ms Clint

Någon som rest med sin Bee?

Vi ska på semester i maj och jag hoppades att man skulle kunna ta den som handbagage.

• Dis

Puffar för mig fråga ang. försäljning av basklädsel på tradera. Ska jag sälja hela kitttet eller delarna för sig?

Funderar också på om det är rätt att köpa en Bee. Min son är 7 mån och stor som en 1-åring (vill ha honom vänd mot mig till 1-årsålder) men eftersom han är så stor hänger benen utanför, hur funkar det?

• Azel
    Dis skrev 2008-04-13 20:24:28 följande:
    Puffar för mig fråga ang. försäljning av basklädsel på tradera. Ska jag sälja hela kitttet eller delarna för sig?Funderar också på om det är rätt att köpa en Bee. Min son är 7 mån och stor som en 1-åring (vill ha honom vänd mot mig till 1-årsålder) men eftersom han är så stor hänger benen utanför, hur funkar det?
    Jag kör min son som är 2 år och 8 månader vänd mot mig utan problem. Har en dotter som är snart 8 månader därför har jag vagnen vänt mot mig.

Ang klädsel vet jag tyvärr inte. Kanske beror på vilket färg du har?
  • Dis
    Azel skrev 2008-04-13 20:32:04 följande:
    Jag kör min son som är 2 år och 8 månader vänd mot mig utan problem. Har en dotter som är snart 8 månader därför har jag vagnen vänt mot mig.Ang klädsel vet jag tyvärr inte. Kanske beror på vilket färg du har?
    Oki :) Jag började fundera lite häromdagen efter att en expidit på NK sa att innan barnet är 1 år är det så litet så benen inte hänger ut. Men det är oki alltså? Har bara provkört kortare sträcka med sonen som verkade trivas.

Jag har röd klädsel.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13