• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • JohannaJ
    sofie3 skrev 2008-04-13 22:36:48 följande:
    Hur länge använde ni liggdelen??
    knappt 4 månader.
    har fått en liten tomtebebis
  • RååSa BuBBlan
    sofie3 skrev 2008-04-13 22:36:48 följande:
    Hur länge använde ni liggdelen??
    vi bytte vid 5 månader..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • sofie3

Hm då kanske jag ropade hej för tidigt.. rackarns! Men men sittdelen är ju inte så "dum" den heller.

• madebyinferno
    sofie3 skrev 2008-04-13 22:42:49 följande:
    Ok då kanske jag kan använda den i en vecka haha min dotter blir 6mån den 20/4 haha vill ju såå gärna "testa" den oxå Tack för ditt svar!
    Jag körde liggdel varvat med sittdel tills alldeles nyligen och grabben är 9 månader men det var för han sover på mage och då la jag honom i liggdelen på fm vilan vilket resulterade i en låååång vila. Men när han var vaken så fick han sitta i sittdelen och visst sover han där långa stunder nu också
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno

Någon som har en juju be skötväska?? vilken sort och hur sitter den på cammen???

Är också nyfiken på hur stora/små deras be mine och mini be är i verkligeheten, vad får plats??

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • sofie3

Ja ja men då får hon plats iaf. Måste bara fråga efter at ha snokat runt i mångas kryp in och spanat på era vagnar. Vart beställer man dom fräcka sufletterna? Finns det mönster å köpa eller hur funkar det?

• madebyinferno

Jag tog ett billigt lakan från IKEA som jag nålade fast på sufletten och klippte ut en mall efter och sen sydde jag mig en egendesignad suflett efter den finns i mitt galleri....
    Lite pilligt men det blev bra tycker jag avskyr iofs att sy på kantband så det var "värst"!

• Kajsan
    martina78 skrev 2008-04-13 22:55:17 följande:
    Någon som har en juju be skötväska?? vilken sort och hur sitter den på cammen???Är också nyfiken på hur stora/små deras be mine och mini be är i verkligeheten, vad får plats??
    Jag har Be small och Be all, tror jag har bilder i galleriet på alla tre.
    De sitter jättebra tycker jag!
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-04-13 21:08:07 följande:
    Du betalar för frakten till posten, du får hem om posten är generösa och bjuder på det och du har tur.
    Unna skrev 2008-04-13 22:37:25 följande:
    Nämen nää... Hur menar du nu?När jag beställde från Babytrader kostade inte frakten något. Posten kom med paketet till dörren automatiskt, inget jag kunde bestämma över. Hade jag inte bett om paketets leveransnummer från babytrader hade jag inte kunnat följa leveransen på Postens hemsida, och då hade jag inte vetat att de varit förbi till mitt hus. För dagen efter kom en avi i brevlådan och jag hämtade ut den precis som man brukar göra med paket.
     OK. Ja, vi får väl se hur det blir i mitt fall då.
  • Kajsan
    Unna skrev 2008-04-13 22:37:25 följande:
    Nämen nää... Hur menar du nu?När jag beställde från Babytrader kostade inte frakten något. Posten kom med paketet till dörren automatiskt, inget jag kunde bestämma över. Hade jag inte bett om paketets leveransnummer från babytrader hade jag inte kunnat följa leveransen på Postens hemsida, och då hade jag inte vetat att de varit förbi till mitt hus. För dagen efter kom en avi i brevlådan och jag hämtade ut den precis som man brukar göra med paket.
    Frakten ingår i priset på Babytrader, men bara frakten till ditt postkontor.
    Det är posten som sen kör ut paketet till dig om du har tur, alltså inget du kan bestämma över som sagt.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13