• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    minimou skrev 2008-04-14 16:52:45 följande:
    Har en fråga om någon orkar svara:Åt vilket håll ska man flytta där nere vid småhjulen ju tyngre man belastar vagnen? Är säkert jättelogiskt, men tyvärr inte för mig...haha
    Ju tyngre last desto stummare skall fjädringen vara. Så när barnet växer så skall du korta stötdämparna. Hajar du?
  • Dis

Jag skulle så gärna vilja ha den offwhita toppen och parasollet till till våren/sommaren..men vill inte riskera att barnet blir bländat. Funderar på att sy ett extra lager tyg, fodra sufletten under med mörkare tyg, typ moln tyget i brunt. Vad tror ni om det?

• Stella81
    Dis skrev 2008-04-14 19:14:22 följande:
    Jag skulle så gärna vilja ha den offwhita toppen och parasollet till till våren/sommaren..men vill inte riskera att barnet blir bländat. Funderar på att sy ett extra lager tyg, fodra sufletten under med mörkare tyg, typ moln tyget i brunt. Vad tror ni om det?
    Har funderat på exakt samma kombination Tror att det skulle vara supersnyggt! Fast jag har ingen aning om hur möjligt det är att göra, det får någon som kan sy svara på
  • Stargirl
    Jarnis skrev 2008-04-14 18:53:42 följande:
    Hej på er!Det är nu två år sedan jag sålde min Cam och nu skall vi snart börja försöka få fler barn. Då börjar jag ju fundera på vagn igen. Därför har jag en hel del frågor till er experter.Skall det komma några nya färger i sommar? Är det några andra nyheter på gång? Min man skall åka till USA både i maj och i juni. Vad kostar vagnen där? Lönar det sig mycket att ta med sig hem?Hoppas att ni har tid att svara på mina frågor. Jag vet att inläggen brukar rulla snabbt förbi i den här tråden!
    Ja det lönar sig att ta med hem inte att beställa då man då åker på både moms och tull samt frakt. Dollarn är så låg att det definitivt blir billigare att köpa med.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Hs Bobbo

Fast som sagt, jag har aldrig haft problem med att han blir bländad nu när jag har den vita toppen... och han är extremt ljuskänslig o blundar direkt solen kommer på honom.

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Fru Indosaurie
    Stargirl skrev 2008-04-14 19:31:59 följande:
    Ja det lönar sig att ta med hem inte att beställa då man då åker på både moms och tull samt frakt. Dollarn är så låg att det definitivt blir billigare att köpa med.
    Det lönar sig att beställa från USA också, inte lika mkt givetvis men det blir billigare än att köpa i sverige
  • Stargirl
    Fru Indosaurie skrev 2008-04-14 19:39:41 följande:
    Det lönar sig att beställa från USA också, inte lika mkt givetvis men det blir billigare än att köpa i sverige
    Mmmm fast eftersom det är knappt ngn besparing blir det problematiskt att få reservdelar då återförsäljaran i USA inte får skicka vagnar över atlanten. Då är det inte längre lönsamt att köpa nya eventuella reservdelar. Jag kan inte tänka mig att ngn nätbutik i USA skickar ett chassi över atlanten till ngn kund här. Då har den frakten ätit upp förtjänsten dubbelt upp.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Jarnis

Stargirl; Tack för svar! Jag tror jag minns dig från 2005-2006 då jag var med i tråden, kan det stämma?

• Lottetottan

Åh, vad nyfiken jag blev på buggas babyskydd nu! Finns det någon länk på någon bild någonstanns?!

ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13