• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • vetta
    Satu skrev 2008-04-15 09:09:58 följande:
    Tack för svaren!Har efter mycket velande bestämt för en sandbas med röd canvastopp.
    Jättefint, det hade jag också tänkt att köpa, men helt plötsligt sa min man att han gärna ville ha orange, så det blev sandbas med orange canvastopp. Tycker bara det är kul att han aktivt vill vara med och välja!
  • hallonsoda0

hallo, Hur funkar det när man hänger skötväska på styret? Blir vagnen ostadig? Har ni bilder på era skötväskor så lägg gärna in i bildtråden. Jag behöver inspiration!!

• Unna

Det undrar jag också!
    Det finns ju små plastfästen på ramen vid sufflettfästet, men det gör ju ingen skillnad... Så vad är de fästena till för? Åkpåse??

Om man vill öppna upp liggdelslocket lite, utan att ta av det, så kan man dra ner det till hälften ungefär och då fästa snoddarna i metallplupparna på utsidan av ramen. Vet inte om det är tanken, men jag tyckte det var smart i alla fall...

SooJuicy skrev 2008-04-15 10:24:55 följande:
    Tänkte höra en sak jag inte lyckas lista ut. Fästena/snoddarna på liggdelslocket, vart fäster man dem?
  • Diana och Thea
    SooJuicy skrev 2008-04-15 10:24:55 följande:
    Tänkte höra en sak jag inte lyckas lista ut. Fästena/snoddarna på liggdelslocket, vart fäster man dem?
    Man fäster de på små krokarna på suflett fästena.
  • Diana och Thea
    Unna skrev 2008-04-15 10:46:40 följande:
    Det undrar jag också! Det finns ju små plastfästen på ramen vid sufflettfästet, men det gör ju ingen skillnad... Så vad är de fästena till för? Åkpåse??Om man vill öppna upp liggdelslocket lite, utan att ta av det, så kan man dra ner det till hälften ungefär och då fästa snoddarna i metallplupparna på utsidan av ramen. Vet inte om det är tanken, men jag tyckte det var smart i alla fall...
    Jo de gör skillnad. Flärpen som sitter på locket hålls uppe bättre. Sen kan man ha blixtlåsen uppe på sidorna och ändå ha locket på om det ex är varmt men blåser.
  • Unna

Ja, det var en bra poäng! Tack!

Men det finns ju två plastfästen vid sufflettfästet både ovanpå och under ramen (inte de där sufflettens snoddar ska sitta fast) vad ska man ha det undre till?

Diana och Thea skrev 2008-04-15 10:50:49 följande:

Jo de gör skillnad. Flärpen som sitter på locket hålls uppe bättre. Sen kan man ha blixtlåsen uppe på sidorna och ändå ha locket på om det ex är varmt men blåser.
  • oOrosamarängerOo

Jamen de va ju jättesmart, smidigare än att vika av hela locket och ha det fladdrande

Unna skrev 2008-04-15 10:46:40 följande:
    Det undrar jag också! Det finns ju små plastfästen på ramen vid sufflettfästet, men det gör ju ingen skillnad... Så vad är de fästena till för? Åkpåse??Om man vill öppna upp liggdelslocket lite, utan att ta av det, så kan man dra ner det till hälften ungefär och då fästa snoddarna i metallplupparna på utsidan av ramen. Vet inte om det är tanken, men jag tyckte det var smart i alla fall...
    Diana och Thea skrev 2008-04-15 10:50:00 följande:
    Man fäster de på små krokarna på suflett fästena.
    Hur sjutton får man det att sitta kvar där? Det va det första jag testade, trodde att det skulle va till för det, men går ju inte att fästa så de sitter kvar?Fundersam
  • Stargirl
    Unna skrev 2008-04-15 10:53:36 följande:
    Ja, det var en bra poäng! Tack!Men det finns ju två plastfästen vid sufflettfästet både ovanpå och under ramen (inte de där sufflettens snoddar ska sitta fast) vad ska man ha det undre till?Diana och Thea skrev 2008-04-15 10:50:49 följande:
    De undre är till uv nätet som har snoddar som man fäster där under.
    SooJuicy skrev 2008-04-15 10:54:15 följande:
    Jamen de va ju jättesmart, smidigare än att vika av hela locket och ha det fladdrande Hur sjutton får man det att sitta kvar där? Det va det första jag testade, trodde att det skulle va till för det, men går ju inte att fästa så de sitter kvar?
    Suflett fästena kan man snurra på så om kroken är åt fel håll så snurrar man fram kroken så de är rätt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo

Aha! nu fattar jag,...tror jag  man ska alltså fästa i själva pinnarna, eller?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13