• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • kristinaa75

Lite arg, trode vi hade klarat oss men nej, inte! Nu har även vårt chassi börjat krångla, det åker upp på båda sidorna om man drar handtaget uppåt..
    Ngn som haft det här problemet som beställt från Babytrader?
    Har ni bara ringt /mailat och talat om vad som hänt, hur har det löst sig?
    Är det ngn ide att få ett nytt? verkar som att alla nya chassin har det här felet..

• NileNile

Kristinaa75- Har samma problem och reklamerade i helgen. Fick då bara maila in chassinummer och fick även veta som garanti att numera så kollar båda bugaboo när de sänder så det är ok..PLus att babytrader sa att när de får den kollar även de chassit en andra gång.. Har nog varit väldigt kostsamt för de.

• kristinaa75

nilenile:tack för snabbt svar! behöver man inte skicka tillbaka det gamla? får man annars betala frakten för det själv?

• NileNile

kristinaa75- Nej, jag behövde inte skicka tillbaka. Inte ens något de frågade om. Så de är nog väldigt trötta och har nog lidigt av alla som varit felaktiga.. Nog tråkigt för alla inblandade,....det enda negativa var att de sa att jag skulle ha det inom ett par veckor...Alltså kan det kanske ta någon vecka att få.. Så maila de direkt och även ta fram koden på chassit.

• kristinaa75

så bra, tack för hjälpen Nilenile

• mini2007

Kan man använda nåt av dem till både Cam och Bee?

Stargirl skrev 2008-04-15 10:21:05 följande:
    Bee parasoll kostar lika mycket som Cameleon parasoll 390 kr.
  • Senap
    Infinite Joy skrev 2008-04-15 16:07:39 följande:
    Finns ju de som har beställt utan från babytrader...
    Nej, inte alls. Möjligtvis begagnat.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • mini2007

Nu har även mitt chassi pajat! Jag som varit sååå glad över att jag sluppit problem, så häromdagen så ser jag att det har släppt på högersidan, skruven var borta. Surt! Höll ju i 4 månader drygt, men nu fick jag reklamera. Fick en ny skruv av Bonti, hoppas att det håller, gissa om jag tänker hålla stenhård koll på den skruven!

Enligt de på Bonti skickar Bugaboo inte nya chassin, utan bara skruvar?

Ni som köpt i affär i Sverige och reklamerat, fick ni oxå bara en skruv, eller fick ni nytt chassi?

• Stargirl
    mini2007: Men det har väl inte handlat om skruvar som varit problemet? Det har iaf jag aldrig hört förr.
    *~Bugaboo RULES~*
  • thj
    SooJuicy skrev 2008-04-15 16:14:12 följande:
    Lite kortfattat! Ja, de struntar svara på mail, hör inte av sig öht om det man har beställt och det som tidigare är beställt och de inte kunnat leverera och därför avbeställt ( då svarar de på mail och får bekräftat att varan är avbeställd) så ligger det ändå som en "vilande skuld" hos dem.
    vad är det som jag missat ..
    Inboxa mig så ska jag genast kolla vad som hänt ..
    Det är inte så vi jobbar..
    vart har du mailat?
    Nä fy usch på oss,detta måste vi genast rätta till..

Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13