• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mini2007

Inte? Åh vad bra, då kanske jag slipper problem i fortsättningen oxå *glad igen*

Stargirl skrev 2008-04-15 19:01:55 följande:
    mini2007: Men det har väl inte handlat om skruvar som varit problemet? Det har iaf jag aldrig hört förr.
  • myrslok

Har 2 frågor va ute i regnet idag och regnskyddet till camen täcker ju inte ens hela sufletten ska det va så???

Sedan hittar jag inga reflexer på vagnen finns det några?

• Fröken Småland
    myrslok skrev 2008-04-15 20:05:08 följande:
    Har 2 frågor va ute i regnet idag och regnskyddet till camen täcker ju inte ens hela sufletten ska det va så???Sedan hittar jag inga reflexer på vagnen finns det några?
    Nej, regnskyddet skall täcka hela suffletten. Kolla Shoegirls blogg, adress i TS, där har Stargirl gjort en instruktion för hur man sätter på regnskyddet.

Reflexer är det dåligt mer, tyvärr .
  • jessica1979

Har kollat regnskyddsinstruktionen och har en fråga....Passar inte regnskyddet till liggdelen? Alltså själva liggdelen kan väl inte bli täckt av regnskyddet va? Är det så bra?

• Lourdes

Woho, nu har jag fått min Bee!

Idag har vi provkört, och den är verkligen super lätt. Är inte helt nöjd, den känns oerhört liten i sitsen, min son är bara 15 månader förstår inte riktigt hur han skall få plats om ett år och sedan gillar jag inte fotstödet, lite dåligt stöd tycker jag. 
    Men är säkert en vanesak
    Bild finns i bildtråden!
  • Jenn83

Om man beställer vagn via affär i Sverige (Bonti i detta fallet), får man då en ny vagn eller reservdel direkt nman reklamerar? Eller är det lika lång tid att vänta som på babytrader?

Någon som har åkpåse i sand som upplever att den blir väldigt smutsig?

• SoFo89
    jessica1979 skrev 2008-04-15 20:13:23 följande:
    Har kollat regnskyddsinstruktionen och har en fråga....Passar inte regnskyddet till liggdelen? Alltså själva liggdelen kan väl inte bli täckt av regnskyddet va? Är det så bra?
    Bastyget täcks inte men det behövs ju inte egentligen heller även om det kunde varit lite bättre.. och större
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • miss oktober
    mini2007 skrev 2008-04-15 19:34:21 följande:
    Inte? Åh vad bra, då kanske jag slipper problem i fortsättningen oxå *glad igen*
    på mitt första chassi fortsatte skruven att ramla bort även fast man skruvade fast den igen plus att handtaget släppte tyvär.
  • myrslok

Åh tack så mycket mamma2003 jag har gått med ragnskyddet åt fel håll hela dagen hoho.

De vita delarna på vagnen tex där man fäller ner sätet knapparna är det inte heller reflexer?

• Corpset

Nu har jag sett ännu en Blocket-annons som säljer det nya chassit. Samma annons som jag tidigare såg, men då stod det inget om att det var fel på chassit och då var anledningen till försäljning att de hade sålt alla andra delar löst till en kompis och fått chassit över. Nu står det i annonsen att det är det kända felet på chassit, dvs de har troligtvis fått reklamera, men ändå ska de ha 1100:- för det.

Lågt.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13