Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

thj skrev 2008-05-30 20:11:01 följande:
    TjejerOm man kunde vvälja vilken färg som helst på en topp till bugaboo cam.Vad skulle ni då välja?Och till vilken bas.-)Kramizzz
    Brun bas med turkos topp.
    Eller brun/brun som redan finns
  • Kajsan

Mamma Anna skrev 2008-05-30 22:25:43 följande:

Åh idag har jag pimpat min bugga med den oranga sommarsufletten, blev skitsnyggt! Men nu funderar jag på om jag ska behålla min jujube-väska iallafall den passade mycket bättre till den oranga sufletten.... om jag orkar ska jag ta en bild till bildtråden imorgon
    Åå jag vill se! Eller nä, det vill jag inte, då börjar jag gråta över att jag sålde den till dig
  • Kajsan
    Emmsan skrev 2008-05-31 09:50:36 följande:
    gaaaah jag måste ha nåt som håller upp skötväskan jag blir tokig av att slå i benen :( ngn som har ngt billigt tips???
    Ju-Ju-be har bagclips.
    Jag kör med mugghållare som stöd jag, funkar utmärkt
  • Kajsan

molly 81 skrev 2008-05-31 19:02:44 följande:

Hej alla här inne!Idag fick jag en 15-minuters privat demonstration av vagnen Bee. Dock av en som jobbade i affär(all är bra enligt dom ju;) Vad har ni här inne för erfarenheter av just bee?! Vi ska eventuellt köpa en till hösten då jag tycker min emmaljunga är klumpig och då kommer tjejen även att börja sitta upp..Är den verkligen så bra som försäljaren sa? Han verkligen lovordade den.. Och jag blev gryymt sugen.(Sambon med!!)Tack på förhand!E
    Det enda som är helt värdelöst är remmarna, de sitter mitt på ryggen och går inte att ta bort, axelremmarnas stora kuddar sitter där och man blir inte av med dem.
    Jag använder inte vagnen ALLS pga det, den står bara i hallen och är snygg.
  • Kajsan

molly 81 skrev 2008-05-31 19:18:43 följande:

Remmarna man spänner fast barnet med? Är de dom du menar? JAg är helt lost i "bugga"-skogen! Men har börjat få ett intresse=)
    Ja precis, dom *svårt att förklara*
    De är värdelösa, totalt!
  • Kajsan
    Dis skrev 2008-05-31 19:19:37 följande:
    Jag brukar inte använda de remmarna, fäster bara runt midjan eller med remmarna väldigt löst. Sonen vill ändå inte sittat lutad mot stolsitsen. När han sover lägger jag en filt under så det blir mjukt
    Men det går ju inte att fästa runt midjan eftersom de där stora kuddarna hänger med då.
    Det är ju det jag VILL göra eftersom hon är bäbis och ligger där hon ligger liksom
  • Kajsan

Sambon har sagt att kommer vi inte på en lösning så säljer vi Been efter helgen

• Kajsan

Fru Indosaurie skrev 2008-05-31 19:21:49 följande:

en lösning på vad?
    Remmarna från helvetet.
  • Kajsan
    Lamilla skrev 2008-05-31 19:23:10 följande:
    Jävla remmar...trodde det bara jag som var 'efter';->
    Ja det kan man ju tro, men denna gång var det inte därför
  • Kajsan
    Lamilla skrev 2008-05-31 19:31:58 följande:
    Du övertygade mig om Beeen!:->
    Jaja, jag vet