Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

mamma2003 skrev 2008-05-31 19:43:39 följande:
    Nu har du tyvärr hamnat i någon "hata-axelremmarna-på-Bee-diskussion". Det är inget som tidigare kritiserats här i tråden, inget annat heller med Bee faktiskt. De flesta verkar vara mycket nöjda, inkl jag själv. Däremot tycker jag (i motsats till en del andra) att den bäst fungerar som den sulky den är; ett perfekt komplement till en "riktig" vagn.
    Joho, det har visst kritiserats förr här .
  • Kajsan
    Dis skrev 2008-05-31 20:01:07 följande:
    Ge remmarna en andra chans ;)
    Ja, om nån kommer HIT och visar hur jag ska göra med dem
  • Kajsan

Jag ska sätta mig och föröka mecka remmarna nu då, hoppas jag fixar det, annars åker den ut på Blocket.

• Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-31 22:51:16 följande:

Kajsan din arma stackare, ska jag komma å meka Bee-sele till dig?Det har blivit lite av min grej känner jag.
    Ja det tycker jag, jag hatar min Bee just nu.
    Sparkar lite i luften bredvid den varje gång jag går förbi
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-31 22:59:56 följande:
    Har bara skummat igenom lite, vad är det för rem-tjafs? Jag har tagit bort mina från ryggen och dragit dem under vagnen o spänt fast dem där , så inte till besvär. Använder enbar midjeknäppningen.
    Men då sitter ju de där stora axelpuffarna kvar? Eller är de också bakom ryggen? Blir ju inte av med dem.
    Fast jag vill ju ha axelremmar, min dotter är ju bara 3 månader...
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-31 23:09:55 följande:
    Ja, alltså jag har dragi ut dem så lång det går och sen pillat under dem under sittdelen och spännt fast dem med en sån där plastpåse klämma, hmmm heter de det? så muddarna försvinner ju då oxå. Min tjej är oxå 3mån och spänner inte henne alls än då hom bara ligger, men gjorde så med sonen i maclaren, bara spännde i midjebältet.
    Fast min skrutt vill sitta.
    Hmm...nu har jag sett mallans foton och har din beskrivning i huvudet.
    *Går och meckar*
  • Kajsan

Nu är jag småförtjust i min Bee igen Har meckat remmar och tror att jag fått till det ganska bra ala Mollan.
    Känns dock inte helt motiverat att väcka bäbis mitt i natten för att provligga, får göra det i morrn!
    Formsydd lammfäll : www.segr.se/index.php&productId=193
    stoppade jag i, det passade perfekt!

Nu håller jag på att sy en Katvigdyna också, den kommer nog funka bra den med.
    Been kanske inte ska säljas på ett tag ändå det blir nog Brion som får åka

• Kajsan
    Mariajac skrev 2008-06-01 11:23:14 följande:
    Jag har en liten pojke på snart tre månader som börjar tröttna på att ligga ner i buggan... jag har alltså liggvagnsdelen på ramen nu. När kan jag byta till den vanliga sittdelen? Funkar det redan nu?
    Jag bytte när min dotter var 2 mån.
  • Kajsan
    Tiger07 skrev 2008-06-01 13:42:56 följande:
    Hej, har försökt att skumma igenom denna tråd efter tips på hur man får ur bottenplattan i varukorgen så att man kan tvätta den.. Håller på att bli galen då jag inte får ur den... visst ska man ta ur den innan man tvättar? Tack på förhand
    Man får pillra upp kanterna på tyget och fösa ut plattan.
    Lite meckigt, men det går .
  • Kajsan
    majo78 skrev 2008-06-01 14:56:15 följande:
    Kikar in med en liten fråga. Jag skulle vilja ha en sittdyna till min cameleon, finns det några andra än ditten datten som passar?
    Ditten och Datten är ju hemsydda kopior på OTH?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13