• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • imsa

jättefina!!

thj skrev 2008-04-23 00:09:50 följande:
    Måste bara visa er mina minsta godingarinte var dag de är på samma bild
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa
    badar??  &gt
    Kajsan skrev 2008-04-23 00:11:30 följande:
    *Badar mina chassin och varukorgar*
    ♥ nu är hon här ♥
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-04-23 00:28:09 följande:
    badar??  >
    Ok, duschar chassina och badar varukorg *Gör vårfint*
  • imsa

ah
    är det så man rengör varukorgarna? badar dom, haha! 

Kajsan skrev 2008-04-23 00:29:39 följande:
    Ok, duschar chassina och badar varukorg *Gör vårfint*
    ♥ nu är hon här ♥
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-04-22 22:12:59 följande:
    Meen gud nu var människan här och sa att det var en jättefin vagn men att hon måste ha en cam och att det var en cam på annonsen jag sa nej det är min vagn på bilde och det står bugaboo gecko till salu ! GAH! hahaha sen pillade hon upp plasten till liggdelen och väckte min son på köpet!!!!!!!
    Ingen sympati alls ?? *Snyft* haaha
    Min familj är finast
  • kirsikka

Min nya vagn har nu kommit! Har lagt en bild på bildtråden. Är jättenöjd med färgvalet (sandbas med röd canvas) och vagnen känns ju superlyxig! Jag köpte skötväskan till dubbelvagnen och var då ganska säker att jag vill ha en brun med cerise topp men så blev det inte (främst för att mannen ville ha röd) och nu passar inte skötväskan riktigt så bra, dessutom sitter den inte så perfekt heller som era väskor (min är från Gaia & Ko) så det blir kanske en väska till.

Jag monterade sittdelen först i går så att storasystern (3 år)  fick provsitta och älskade att sitta i den, och hon satt ju som en drottning! Vill ha en Cam till henne också! Nu ska hon bara få en ståbräda....hon som älskar att åka vagn...

Jag hursomhelst i dag blir det premiärtur vilken lycka!

• kirsikka

Direkt en fråga: ska jag smörja vagnen med något innan jag ska börja använda den? Vissa skriver ju om något som heter "underhållskit" men det fick jag inte (köpte från babytrader) måste jag åka till någon barnsvagnsbutik för att hitta olja som passar?

• mammatill2härligavildar

Shit det där med att sätta ihop vagnen verkar bökigt. Om man köper i butik kommer den väl färdigmonterad hoppas jag. Är inte direkt världens mest tekniska människa.

• S a C
    Satu skrev 2008-04-23 06:42:21 följande:
    Direkt en fråga: ska jag smörja vagnen med något innan jag ska börja använda den? Vissa skriver ju om något som heter "underhållskit" men det fick jag inte (köpte från babytrader) måste jag åka till någon barnsvagnsbutik för att hitta olja som passar?
    Hmm, konstigt om du inte fick underhållskit. Det är en svart liten påse med bland annat pumpen, några trasor, en spray och en burk i? Jag köpte från babytrader och fick med den.
  • idacathrine

Men du har inte nya chassit va?

S a C skrev 2008-04-23 07:27:22 följande:
    Hmm, konstigt om du inte fick underhållskit. Det är en svart liten påse med bland annat pumpen, några trasor, en spray och en burk i? Jag köpte från babytrader och fick med den.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13