• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76

Beslutsångest. Tänkte ge mig på att sy en footsack av ikea fleecefilt och molntyg. Vit fleece och antingen brunt eller orange molntyg. Vad tror ni blir snyggast till vagn å skötväska? Skötväskan har ju lite bruna detaljer men orange kanske...smälter in bättre

geckon.jpg

• Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-27 16:00:32 följande:
    Beslutsångest. Tänkte ge mig på att sy en footsack av ikea fleecefilt och molntyg. Vit fleece och antingen brunt eller orange molntyg. Vad tror ni blir snyggast till vagn å skötväska? Skötväskan har ju lite bruna detaljer men orange kanske...smälter in bättre
    Blått? ( Gör det svårare för dig )
  • leson76
    Kajsan skrev 2008-04-27 16:04:37 följande:
    Tack du! FundersamSkrattande
  • leson76
    Kajsan skrev 2008-04-27 16:04:37 följande:
    Blå är den snyggaste färgen men det fick bli brunt...jag vill ju inte sticka ut, fegis som jag är.
  • WilliamNellyJamie

jo jag undrar ang gnisslande i fram hjulen.....

hördenågot om silicon spray förut stämmer det eller vad ska man ta???? den gnissla r något förjäkligt

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Mary Cherry
    Emmsa skrev 2008-04-27 13:35:27 följande:
    han är ca 87 lång och väger ca 14 kg tror du det funkar då eller är det bortkastade pengar.. har endast en softy emmaljunga o inget sovläge på denna.. så man vill ju gärna ha en med liggläge... :)
    Min dotter är längre än din son, fast hon väger lite mindre och hon både sitter och sover hur bra som helst i camen.
  • karisa

min dotte är 89 och väger 14 kg sitter och sover hur bra som helst i camen!!

• kirsikka

Jag har varit i Hägsätra i dag och inhandlat en transportväska och provkört Been med min treåring. Hon satt och låg i den hur bra som helst! Hittills trodde jag att den passar inte så bra till större barn men har ändrat mig. Man kan ju göra sittdelen längre då hade hon en jättebra sovställning. Visserligen är hon ganska liten (kort) men det såg ut att det skulle funka till henne minst ett år till.

Hon sitter och ligger som en säck potatis i den sulkyn vi har till henne nu (chicco ponee) jag hatar den vagnen nu när jag sett henne sitta i Been....

Tycker du ska provköra Been, Emma, den är helt fantastisk!

Vill ha...

• Senap

Såg marinbas med sand top idag - DAMN! vad snyggt! *dregglar heldlöst*

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Tejja

**Grrrr** Jag kan nu ställa in läget på mitt handtag, utan att knäppa upp spännet. Givetvis endast på höger sida!!     Köpte den i torsdags.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13