• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Mamisita

Vet någon vad det kostar att köpa regn och myggskydd separat?

• Tejja

rhuss. Men så trist!!
    SKicka mail till bugaboo och kolla hur du ska göra.- De verkar ju inte vara omöjliga.

• Fru Indosaurie
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-27 16:52:19 följande:
    jo jag undrar ang gnisslande i fram hjulen.....hördenågot om silicon spray förut stämmer det eller vad ska man ta???? den gnissla r något förjäkligt
    ja precis, siliconspray
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Kajsan

TOKIG!
    Nån människa här på FL ville köpa min vagn som jag har ute och hon propsade på att komma ikväll trots att jag sa att jag hade svårt att ta det nu med sovande/kolikbarn.
    Vi kom överens att träffas utanför min port istället 22.45.
    Jag stod där nere i en halvtimme (!) och när jag kommer upp igen har hon mejlat att hon ängrat sig , fast mejlet är skickat EFTER avtalad tid vi skulle träffas.
    Hur fräck får man vara? *Varning*
    Jag tror att det var nån som bara ville jävlas faktiskt.

• thj
    Kajsan skrev 2008-04-27 23:15:29 följande:
    TOKIG!Nån människa här på FL ville köpa min vagn som jag har ute och hon propsade på att komma ikväll trots att jag sa att jag hade svårt att ta det nu med sovande/kolikbarn.Vi kom överens att träffas utanför min port istället 22.45.Jag stod där nere i en halvtimme (!) och när jag kommer upp igen har hon mejlat att hon ängrat sig , fast mejlet är skickat EFTER avtalad tid vi skulle träffas.Hur fräck får man vara? *Varning*Jag tror att det var nån som bara ville jävlas faktiskt.
    oh men oj,oj!
    inboxa mig vem!
  • trullsa

Ja den var fin .

Lille Mammsen skrev 2008-04-27 23:28:08 följande:
    Jag e kääär! Synd att det ej är till en Gecko....*snyfft* Hett TIPS thttp://www.tradera.com/Suflett_til l_Bugaboo_Cameleon-auktion-63665284 ill er me Cam. (ej min)
  • supermami

Tjejer, hur ar skillnaden pa geckon och camen i ramen??? Vet att cam ar langre, men ar den bredare?

• lindalag
    rhuss skrev 2008-04-27 22:17:01 följande:
    Jag har köpt en Bee från USA och har haft den i mindre än en vecka. Idag hände det som inte får hända, den har gått sönder!! Handtaget är ju justerbart upp och ned och snäppannordningen som håller fast styret fungerar inte längre på ena sidan, den är helt lös.. Dvs knappen tar inte alls när man stänger igen den. Så styret åker upp och ned som det vill på den sidan. Är det ngn som haft detta problem tidigare på sin Bee? Kan tänka mig att det är kört med service när man köpt den i USA. Jag är sååå ledsen...
    Vi har köpt vår Cameleon här i USA (är bosatta här) och när vi köpte den så verkade det som om det alltid är garanti på den om det händer något. Du kan säkert vända dig till någon återförsäljare i Sverige eller direkt till företaget. Det verkar, som någon skrev, som om de inte är omöjliga.
    Lycka till!
    Elin - världens vackraste
  • RååSa BuBBlan
    Kajsan skrev 2008-04-27 23:15:29 följande:
    TOKIG!Nån människa här på FL ville köpa min vagn som jag har ute och hon propsade på att komma ikväll trots att jag sa att jag hade svårt att ta det nu med sovande/kolikbarn.Vi kom överens att träffas utanför min port istället 22.45.Jag stod där nere i en halvtimme (!) och när jag kommer upp igen har hon mejlat att hon ängrat sig , fast mejlet är skickat EFTER avtalad tid vi skulle träffas.Hur fräck får man vara? *Varning*Jag tror att det var nån som bara ville jävlas faktiskt.
    Men fyyy va taskigt!! Skrikandes

Inboxa gärna mig åxå!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13