• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    bakabakalitenkaka skrev 2008-04-28 10:15:57 följande:
    Behöver er hjälp!!!jag ska köpa en transportväska till buggan. Har hittat en butik som säljer den för 950:- (står det på hemsidan). Jag ringde dit nyss för att fråga om dom har den hemma och om jag kan hämta den i butiken. Jo den fanns, men då säger hon att den kostar 1445:-Får dom ha två priser? Har jag rätt att få köpa för 950:- då dom skriver det priset på hemsidan?
    Den gamla utan hjul kostade 995 och den nya med hjul kostar 1445. Kanske ha de det gamla priset på hemsidan men nya modellen. Tror inte ngn har kvar den gamla. Det var ett tag sen den byttes ut.
    *~Bugaboo RULES~*
  • stjernan

puffar för min undran:

stjernan skrev 2008-04-27 19:58:12 följande:
    Jag har inte läst i tråden på länge nu - men har en kompis som ska köpa cameleon på babytrader och de har ju lagt in de nya Bugaboo babyskydden nu - dock finns de inte i lager. Finns inte så mycket info om dem än, står inget om bas tex, men det finns många fina bilder där man ser bättre hur de ser ut än på bilderna i FAQ -infon här i tråden.Kanske har någon redan skrivit om allt detta... då ber jag om ursäkt för upprepningen...Men ett litet mysterium är att det i FAQ infon står att man inte behöver adapter, men på babytrader verkar det som att man ska ha det. Dock ser det inte ut som det är nån adapter om man kollar på bilderna på babytraders hemsida.???
  • SofieO

Tack WilliamNellyJamie! Får bli en tur till Simpleworld då!

Ingen klädesel idag heller

• Mrs Anna

Jag har precis fått hem min Bugaboo Cameleon från Babytrader. Den är Sandbas med blå fleece. Jättefin. Fast nu är jag lite orolig att det är fel på chassit som en del säger... Hur märker jag det, eller är det fel på alla?

Sedan funderar jag lite på att köpa en Skip*Hop dash city chic. Tror ni att den skulle passa till?

• Senap

Jag tror ingen vet säkert än. De uppgifter vi har är från mässan.

stjernan skrev 2008-04-28 13:51:42 följande:
    puffar för min undran:
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Stargirl
    stjernan skrev 2008-04-28 13:51:42 följande:
    puffar för min undran:
    Man måste ha adaptrar både till Buggans egna som till alla andra.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Senap
    Stargirl skrev 2008-04-28 14:12:07 följande:
    Man måste ha adaptrar både till Buggans egna som till alla andra.
    Ah! The proffs is in da house!
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • leson76
    Mrs Anna skrev 2008-04-28 14:03:07 följande:
    Jag har precis fått hem min Bugaboo Cameleon från Babytrader. Den är Sandbas med blå fleece. Jättefin. Fast nu är jag lite orolig att det är fel på chassit som en del säger... Hur märker jag det, eller är det fel på alla?Sedan funderar jag lite på att köpa en Skip*Hop dash city chic. Tror ni att den skulle passa till?
    jag skulle ta en ocean stripe

http://www.sakerochsockor.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=&artnr=22014-10&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std&limit=23
  • 3småttingar

Hur mycket kan man ta för en Bugga om man vill bli av med den snabbt men ändå inte skänka bort den? Hoppas man får skriva så? Ingen annons, bara fundering.

ღ Edwin 0611 ღ Lilla bebisen BF 0809 ღ sandrastar.blogg.se
  • 3småttingar
    3småttingar skrev 2008-04-28 14:20:31 följande:
    Hur mycket kan man ta för en Bugga om man vill bli av med den snabbt men ändå inte skänka bort den? Hoppas man får skriva så? Ingen annons, bara fundering.
    Från feb 08. Cameleon
    ღ Edwin 0611 ღ Lilla bebisen BF 0809 ღ sandrastar.blogg.se
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13