• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • WilliamNellyJamie

jaaaa någon bjöd över mig!!!!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • svartluvan

Hej alla BB:are!
    Tänkte höra vad ni anser vara ett bra pris för ett brunt basset? Begagnat, ca 2-4 månader gammalt. Tänkte sälja och byta färg

• Vintersjäl

Vad tråkigt att det är så många som haft krångel med nya chassiet Beställde en cam igår och mailade nu för att se om dom kunde dubbelkolla handtaget. Vore ju väldigt bra, så man slipper hålla på och skicka tillbaka!

• bakabakalitenkaka
    Behöver er hjälp!!!
    jag ska köpa en transportväska till buggan. Har hittat en butik som säljer den för 950:- (står det på hemsidan). Jag ringde dit nyss för att fråga om dom har den hemma och om jag kan hämta den i butiken. Jo den fanns, men då säger hon att den kostar 1445:-
    Får dom ha två priser? Har jag rätt att få köpa för 950:- då dom skriver det priset på hemsidan?
    ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • oOrosamarängerOo
    bakabakalitenkaka skrev 2008-04-28 10:15:57 följande:
    Behöver er hjälp!!!jag ska köpa en transportväska till buggan. Har hittat en butik som säljer den för 950:- (står det på hemsidan). Jag ringde dit nyss för att fråga om dom har den hemma och om jag kan hämta den i butiken. Jo den fanns, men då säger hon att den kostar 1445:-Får dom ha två priser? Har jag rätt att få köpa för 950:- då dom skriver det priset på hemsidan?
    Det är gamla modellen förmodligen.
  • bakabakalitenkaka
    SooJuicy skrev 2008-04-28 10:18:53 följande:
    Det är gamla modellen förmodligen.
    ahaaa, vad är det för skillnad mot den nya?
    ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • SofieO

åh hoppas hoppas att jag får hem min nya klädsel idag..beställde i tisdags...så jag tycker den borde komma snart..beställde från Kidzshop...

Nån som vet var man kan köpa mugghållare? som har snabb leverans?

• oOrosamarängerOo

Den senare modellen har hjul, tror det är enda skillnaden, kanske nån annan vet?

bakabakalitenkaka skrev 2008-04-28 10:42:18 följande:
    ahaaa, vad är det för skillnad mot den nya?
  • WilliamNellyJamie
    SofieO skrev 2008-04-28 10:52:36 följande:
    åh hoppas hoppas att jag får hem min nya klädsel idag..beställde i tisdags...så jag tycker den borde komma snart..beställde från Kidzshop...Nån som vet var man kan köpa mugghållare? som har snabb leverans?
    bor du i stockholm så får simpleworld in dem i dag, ringde nyss och ska dit i dag
  • WilliamNellyJamie
    transportväska trodde jag var onödig men insåg efter resa till Italien förrra helgen att det var jobbigt utan en väska.....

nu köper vi en till vagn så vi kan ha den på resa, jag tycker inte bee vagnen passar utlandsresor samt blir inte så liten som jag vill för att passa bilen när vi är hela familjen så det blir en maclaren i stället.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13