• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-04-28 09:15:12 följande:
    Ja, det hoppas jag åxå.. vi e sååååååå trötta på de här nu, snart struntar vi i en 08 å köper en gammal 06:a eller nåt!!
     Ja, det är ju värt det för att slippa allt strul.
    Tejja skrev 2008-04-28 09:10:27 följande:
    Jag hade tillverkningsår  feb 2008 på mitt. Hade hoppats på att de skulle ha åtgärdat felet på de ännu nyare chassina! Har testat att skruva lite, men det verkar inte hjälpa.
     Har du pratat med butiken än? Laddad för träning strax?
  • Mawe123
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-28 08:36:44 följande:
    Jag har bjudit på en bugaboo pryl på tradera menn totalt missupfattat v ad det var så jag hoppas säljaren godkänner att jag får ta bort mitt bud.....blir så arg på mig själv att jag inte såg vad det stod.....
    Jag var nyss på väg att göra ett likadant misstag. Tänkte lägga ett bud på en skötväska, men så precis när jag skulle buda såg jag att det inte var väskan man budade på utan bara något tyg att täcka väskan med...
    William 000213, Lowe 070712
  • mammatill2härligavildar
    Angelinah skrev 2008-04-28 09:15:12 följande:
    Ja, det hoppas jag åxå.. vi e sååååååå trötta på de här nu, snart struntar vi i en 08 å köper en gammal 06:a eller nåt!!
    Ja jag förstår att ni tröttnat. Men det är ju sjukt att man ska få en "bättre" om man köper en begagnad vagn än att betala fullt pris för en ny.
  • Tejja

3aug. Ring först,så du inte åker dit i onödan. Jag tror att de brukar göra så att man beställer ett nytt och får köra den gamla vagnen under tiden. Som sagt så kan inte handtaget lossna helt.

• kath

Nu har jag ställt upp min röda frog i hallen och den är så fin. Jag köpte en begagnad på bocket efter mycket velande. Har ända sedan dess planerat att byta till begietyg. Men nu när den står i hallen så är jag inte längre lika säker. Kanske gör det längre fram men med det nya regnskyddet från axel & Ida känns vagnen så snygg !

Härligt med rean på barnbutikens outlet - köpte en maxicosi cabrio som passar på adaptrarna. Och eftersom det var rea - en rad andra saker som jag gissar att man behöver.

Längtar till Bebis kommer så jag kan ut och motionera min vagn :)

THJ - om ni planerar att sluta sälja frogtyget måste du inboxa mig - för i så fall måste jag nog köpa det i förebyggande syfte :)

• oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-04-27 23:15:29 följande:
    TOKIG!Nån människa här på FL ville köpa min vagn som jag har ute och hon propsade på att komma ikväll trots att jag sa att jag hade svårt att ta det nu med sovande/kolikbarn.Vi kom överens att träffas utanför min port istället 22.45.Jag stod där nere i en halvtimme (!) och när jag kommer upp igen har hon mejlat att hon ängrat sig , fast mejlet är skickat EFTER avtalad tid vi skulle träffas.Hur fräck får man vara? *Varning*Jag tror att det var nån som bara ville jävlas faktiskt.
    Men fy vilken stil! Oxå nyfiken på vem det va?
  • WilliamNellyJamie
    Mawe123 skrev 2008-04-28 09:25:07 följande:
    Jag var nyss på väg att göra ett likadant misstag. Tänkte lägga ett bud på en skötväska, men så precis när jag skulle buda såg jag att det inte var väskan man budade på utan bara något tyg att täcka väskan med...
    det var nog samma.....hoppas jag slipper den
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Lille Mammsen
    Mawe123 skrev 2008-04-28 09:25:07 följande:
    jag me....
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13