• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • supermami
    Svar på #5972
    Ska till sverige om ngr veckor, dar maste vall min Bee bli bra som en resevagn? =)

Vad tyckte du var krangligt?
  • oOrosamarängerOo

Tycker bee suger som resevagn, gillar inte heller den och föredrar maclaren.
    Den passar iallafall inte alls våra behov av vad en resevagn ska ha, är för klumpig (om man nu kan kalla den det:D)

Såg att det pratades pumpar längre bak. BB`s egen pump är kass tycker jag, använder inte den utan vanlig cykelpump, så variant med en liten slan på, funkar utmärkt

• oOrosamarängerOo

En litet slang på ska det stå

• lycra

Snart blir det en beställning av en Bugaboo hos babytrader! Såg att de hade rea på den blåa basen. Funderar lite på att beställa en blå/svart med tanke på att man sparar nästan 1300:- på det. Men allra helst vill jag nog ha en svart/svart, vet inte om jag ska strunta i de kronorna man sparar & köpa den jag helst vill ha, eller om blå/svart funkar lika bra.. jobbigt!!

Någon som har en blå bas? Försökt hitta en i bildtråden med ser inte någon?!

• Cococo

Ni som verkar ha bra koll på shopping, något man inte får missa att köpa i Kanada??

• myHappiness

Jag efterlyser bilder på brun bas med denim topp resp blå bas med denim topp. Någon?

• leson76
    SooJuicy skrev 2008-04-28 12:14:34 följande:
    Tycker bee suger som resevagn, gillar inte heller den och föredrar maclaren.Den passar iallafall inte alls våra behov av vad en resevagn ska ha, är för klumpig (om man nu kan kalla den det:D)Såg att det pratades pumpar längre bak. BB`s egen pump är kass tycker jag, använder inte den utan vanlig cykelpump, så variant med en liten slan på, funkar utmärkt
    Vad bra att du skriver det! ;) Ska kolla efter cykelpump med slang då så jag kan ta ut min nya vagn :)
  • lycra

Är geckon mindre i liggdelen & sittdelen? Får en 2½ åring då plats i sittdelen i geckon?

• Weklund
    TJH - går det inte att få tag på pallen till ståbrädan på kidzshop.se??
    (¯`°?.¸ ♥ Åker man V8 behövs ingen stereo ♥ ¸.?°´¯)
  • supermami
    supermami skrev 2008-04-28 02:28:09 följande:
    Tjejer, hur ar skillnaden pa geckon och camen i ramen??? Vet att cam ar langre, men ar den bredare?
    puffar for mitt inlagg =)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13