• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • stjernan

Bugaboos egna skötväskor har ju inte så bra rykte här i tråden om jag fattat rätt....undrar lite varför? Kanske för att det finns så många andra som är snyggare? Eller är den dålig rent funktionsmässigt?
    Hittar inte en enda bugga med bugaboo-skötväska i bildtråden.

• Pasadena
    fröken ida skrev 2008-04-29 16:27:59 följande:
    Jag har en kompis som tog med en bugga från USA. När han flög hem med SAS gick den sönder. Han fick åka till närmaste återförsäljare och hämta ut en ny. Det var enbart postitivt eftersom det var nått fel på vagnen innan men han hade inte hunnit byta eftersom han var över med jobbet. Nu fick han dessutom "svensk garanti" Jag har enbart hört att flygbolagen är väldigt genrösa med bagage som gått sönder, iallafall de reguljära.
    Vi flyger reguljärt så då kanske de ersätter? Jag ska ringa och kolla med bolaget. Om inte annat så borde väl hemförsäkringen täcka? Fast då har man ju självrisken också, suck.
  • Caeruleus

Azel skrev 2008-04-29 17:07:14 följande:

Barnen går i skola/dagis i Älvsjö, har Bee inga problem
    Nä men se man på en granne ! Roligt att höra att Been går bra i Älvsjö! Har du haft din Bee över vintern, hur går den i snön?
  • sofie3

snabb fråga som jag hoppas får ett snabbt svar..
    Hur eller vart fäster man varukorgens kardborreband (Stavas??) Får inte dit den så det ser snyggt ut..

• Azel
    Caeruleus skrev 2008-04-29 18:04:00 följande:
    Hur klarar sig Bee i lite halvtaskig terräng och snö? Bor i Älvsjö där asfalten inte är spegelblank *skratt* och vill kunna hämta och lämna sonen på dagis vintertid.
    Du såg inte mitt svar va? Mina barn går på dagis/skola i Älvsjö, vi har Bee, och det är inga problem. Spegelblank asfalt finns väl ingenstans
  • Veronica30

3Aug .. Undrar om dom fixade ditt chassit?

• Finasteunge

Veronica30

Nää det kunde dom inte.. så dom skulle maila bugaboo och sen ringa till bugaboo här i sverige.. Å Han snackade om att antingen så får dom skicka en ny arm till vagnen lr så får ja nytt chassi..

Men dom kan väll inte skicka såna delar separat det där är ju sånt som byts på fabrik =S Det kan ju inte han göra sj.. det vill inte ja att han ska göra.. känns som att det inte är så spec säkert. För att han känner ju inte till vagnen spec bra. Såg så ut på honom...
    Men när dom skickar nytt chassi då är det vara chassit man har samma hjul å så?? Och hur långt tid tar det ungefär?? för er som reklamerat till babytrader och andra???

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-04-29 19:09:15 följande:
    Bild sen please!
    Bild i BT nu

dock inte med den svarta medföljande toppen, den e dyblöt efter tvätten än
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-04-29 21:15:04 följande:
    Bild i BT nu dock inte med den svarta medföljande toppen, den e dyblöt efter tvätten än

Skulle du tröttna på att ha 2 vagnar så vet du vart jag finns
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13