• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • titti76
    Liam o Engla skrev 2008-04-29 18:37:28 följande:
    jag tror jag vet va du menar! jag har haft det där "skorret" i båda mina chassin. på mina har det låtit som att det kommer från själva vita kanppen på vänster sida. den som man fäller in när man ska fälla vagnen. det skallrar som fan när man går o det är skit irriterande!
    fick du inte det som reklamation då? Det är såå j-vla typiskt...
    Längtar efter sommaren
  • RååSa BuBBlan
    mamma2003 skrev 2008-04-29 16:37:50 följande:
    En till?

jupp!! nu har jag TVÅ Räcka ut tungan

Helt klart prisvärt exemplar va det åxå, smutsig som attans va den, men efter en hel del omsorg ser den riktigt fin ut måste jag säga!! 
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-04-29 19:04:01 följande:
    jupp!! nu har jag TVÅ Helt klart prisvärt exemplar va det åxå, smutsig som attans va den, men efter en hel del omsorg ser den riktigt fin ut måste jag säga!! 
    Bild sen please!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-04-29 19:09:15 följande:
    Bild sen please!
    Åfkårs
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-04-29 18:40:39 följande:
    Hör ni brudar, ni glömmer inte att dela med er av goda och dåliga erfarenheter av ståbrädor va? Jag köpte en idag för 169:-, märke Babyboom, som jag skall prova på min Bee. Återkommer!
    Otroligt spännade! Billig ståbräda till Bee vill jag ha!
  • lycra

Har precis köpt en frog!! är toknöjd, väntar bara på att få hem den. Nu undrar jag hur fjädringen är på den? På camen kan man ju själv ställa in, men eftersom man inte kan det på Frog.. innebär det att den är alldeles stum?

• Fröken Småland
    lycra skrev 2008-04-29 19:38:46 följande:
    Har precis köpt en frog!! är toknöjd, väntar bara på att få hem den. Nu undrar jag hur fjädringen är på den? På camen kan man ju själv ställa in, men eftersom man inte kan det på Frog.. innebär det att den är alldeles stum?
    Nej, fjädringen är kanon även på Frogen, den är bara inte ställbar. Onödig funktion tycker jag personligen *partisk, älskar min Frog*
  • lycra
    mamma2003 skrev 2008-04-29 19:56:05 följande:
    Nej, fjädringen är kanon även på Frogen, den är bara inte ställbar. Onödig funktion tycker jag personligen *partisk, älskar min Frog*
    hehe, tack för svaret.. det låter kanon! Vet du hur stor Frogen är i sittdelen jämfört med Camen? Alltså om den är lika stor eller mindre?
  • lilla sandra

Vilka ståbrädor passar till cam?
    Hörde att bugaboos egna inte gick att ta bort så lätt (man var tvungen att vända på hela vagnen sa de).
    Vill ha en som man kan plocka bort i ett nafs o lämna kvar på dagis.

• Finasteunge

Hallå...

Ja måste av agera mig lite..
    Var och köpte en cam på spralligabarn i söndag är tok nöjd men var lite orolig att ja skulle få ett fel aktikt chassi (Det dom glider upp på högra sidan) Å det fick ja..
    Var tillbaka igår och visade felet, och hon i butiken mailade bugaboo.. Sen ringde hon tillbaka senare igår och ville att ja skulle komma in idag igen för att dom skulle kolla på felet igen. Åkte dit ida och så dom kunde titta lite närmare på felet å så stod dom där och tittade och drog och så trode han att det var skruven som var lös så skruvande han till men det var ju så ändå. Sen så bytte han skruvarna och sa att dom var av så han byte skruv till en lite längre =/ Men saken är att dom var inte av. Sen så höll han på att skruva isär hela handtaget =S Men saken är att det är ju bromsklossen i handtaget som inte fäster ordentligt och han fattade inte att de var det och ja sa det upprepade gånger...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13