• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76
    fröken ida skrev 2008-04-29 10:29:43 följande:
    Vi lutar också mer åt en Cameleon nu eftersom det inte skiljer så mycket i pris och att den verkar passar bättre för oss.När vi varit i affärer har försäljarna förespråkat Bee eftersom vi redan har en Brio och att vi därför skulle ha valt Cameleon från första början för att det skulle vara värt, men då skiljer det ju mycket mer prismässigt här hemma.

Jag röstar för Camen. 4200 kr...äsch köp två Skrattande 

• Ms Kanga

fröken ida skrev 2008-04-29 10:29:43 följande:

Vi lutar också mer åt en Cameleon nu eftersom det inte skiljer så mycket i pris och att den verkar passar bättre för oss.När vi varit i affärer har försäljarna förespråkat Bee eftersom vi redan har en Brio och att vi därför skulle ha valt Cameleon från första början för att det skulle vara värt, men då skiljer det ju mycket mer prismässigt här hemma.
    Köp Camen, det är mer en riktig vagn och sälj Brion, Ni kommer inte vilja köra den ändå när ni testat buggan. Be mannens släktingar köpa med extra toppset också för de är ju urbilliga i USA nu när dollarn är så låg
  • trebarnsliv

Jag har fått mitt paket från kidzshop idag, JIPPIIIII!!!

• SofieO

Väntar ff på min kläsel från Kidzshop..en vecka sen jag beställde nu...o de står ju 1-3dagars leveranstid! Konstigt konstigt!

• Vintersjäl
    SofieO skrev 2008-04-29 13:10:55 följande:
    Väntar ff på min kläsel från Kidzshop..en vecka sen jag beställde nu...o de står ju 1-3dagars leveranstid! Konstigt konstigt!
    Vilken färg beställde du på klädseln? Jag vet att åtminstone den blå är slut, men dom väntar leverans från Bugaboo vilken dag som helst nu (Mailade dom igår och frågade)
  • Fröken Småland

fröken ida: Varför inte en Frog när du ändå beställer från staterna? Den kostar ytterligare en tusing mindre tror jag så då finns det inga ursäkter längre .

Skillnaderna mellan Cameleon och Frog är främst att det inte går att höja och sänka handtaget och att fjädringen inte är ställbar på de små framhjulen. Petitesser om du frågar mig. Jag har två (!) Frogar.

• Pasadena

Har någon nån aning om man blir ersatt om vagnen går sönder vid flygning? Har nämligen hört både och; någo nsa att de blev ersatta, en annan sa att de inte fick pga att de inte hade packat vagnen ordentligt.

Frågan är om man ska våga chansa och ta med buggan på resan eller ska man köpa en billig sulky? Tycker buggan är så smidig och vore verklgien perfekt att ha med på en resa. Eller ska man köpa resebagen och våga ta med buggan? HJÄLP!

• leson76
    3småttingar skrev 2008-04-29 14:25:02 följande:
    Ni som har sålt buggor innan, har det tagit lång tid? Med lång tid så menar jag typ, över 1 vecka
    Inboxade dig just
  • Kajsan
    3småttingar skrev 2008-04-29 14:25:02 följande:
    Ni som har sålt buggor innan, har det tagit lång tid? Med lång tid så menar jag typ, över 1 vecka
    Just nu är det inte lätt, jag har superreat ut min i en vecka
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13