• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Skumboll
    Shoegirl skrev 2008-04-29 09:58:54 följande:
    Svar på #6128På ramen (nedanför suffletten) eller chassit beroende vilket fäste du använder
    Finns ju bara ett fäste?
    Så man ska trycka dit det på ramens "skumgummidel" alltså? Då får man ju ta i som tusan och det känns som man förstör ramens gummi...
  • Senap
    Svar på #6133
    Ah! Med de nya kommer det två fästen. Ett mindre som passar på Bee och chassit och ett större som ska sitta på skummgummit. (om jag minns rätt - kollade bara beskrivningne snabbt) Det står på bruksanvisningen iaf var man kan fästa parasollet.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • fröken ida

Vi lutar också mer åt en Cameleon nu eftersom det inte skiljer så mycket i pris och att den verkar passar bättre för oss.

När vi varit i affärer har försäljarna förespråkat Bee eftersom vi redan har en Brio och att vi därför skulle ha valt Cameleon från första början för att det skulle vara värt, men då skiljer det ju mycket mer prismässigt här hemma.

• SoFo89
    Shoegirl skrev 2008-04-29 10:11:54 följande:
    Svar på #6133Ah! Med de nya kommer det två fästen. Ett mindre som passar på Bee och chassit och ett större som ska sitta på skummgummit. (om jag minns rätt - kollade bara beskrivningne snabbt) Det står på bruksanvisningen iaf var man kan fästa parasollet.
    Va? Jag fick bara ett fäste när jag handlade på barnbutiken..
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • Senap
    Svar på #6136
    Då är det nog ett litet äldre parasoll bara. Ingen annan skillnad på dem
    För in fästet från sidan på ramen - alltså 90 frader vinklar - från det hållet ramen är smalare. Sedan böjer du runt den så den hamnar på plats.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Senap
    Svar på #6135
    Vi hade ochkså en Brio från början och varje sekund med Camen istället har varit värd priset. Sälj pansarvagnen
  • SoFo89
    Shoegirl skrev 2008-04-29 10:40:05 följande:
    Svar på #6136Då är det nog ett litet äldre parasoll bara. Ingen annan skillnad på demFör in fästet från sidan på ramen - alltså 90 frader vinklar - från det hållet ramen är smalare. Sedan böjer du runt den så den hamnar på plats.
    Det går inte! Däremot fungerar det på chassit..
    Ska det gå att få på det fäste som egentligen är till chassit på ramen också? Dom nya fästena?
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • Senap

Ja, numera är det samma parasoll till både Cam och Bee, men olika fästen. Kontrollera dock. Det står på förpackningen vilken vagn parasollet fungerar på

tessan8micke skrev 2008-04-29 10:56:00 följande:
    Halloj!Ska ut och resa om inte allt för länge och undrar om det finns ngt parasoll till Bee?
  • tessan8micke
    Shoegirl skrev 2008-04-29 10:58:16 följande:
    Ja, numera är det samma parasoll till både Cam och Bee, men olika fästen. Kontrollera dock. Det står på förpackningen vilken vagn parasollet fungerar på
    Jaha, hade jag ingen aning om, tack för info!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13