• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Caeruleus

Jösses vad svårt det är. Har ännu inte provat den IRL. Det är framförallt fjädringen och de små hjulen som oroar mig lite.

Sen är ju alltid frågan om man inte är sugen på en ny vagn om man får en ny liten bebis

• Caeruleus

Föresten, jag läste att Geckons chassi var ofodrat och repas därför lätt. Jämför med CAM och fattar inte vart fodret skulle vara?

• ewamarie
    fröken ida skrev 2008-04-30 09:25:08 följande:
    Nu äntligen har min kille fått tag i sin moster i USA så nu ska det beställas en Cameleon. Jag har lite frågor såklart bara.Är det någon som nyligen fått hem en ny vagn som har koll på hur stor paketet är?Fleece eller canavas?Vilka tillbehör är bra att ha? De sålde ut rosa sommarsufletter för 90 spänn. Är det nått att ha?
    Jag hade slagit till på sommarsuflett på studs!!! Vi hade jättemycket användning för våran när vi var på resa i vintras (hade inte buggan förra sommaren). Och 90:- är ju ett FYYYYND! Tror att dom kostar runt 450:- här och vad jag vet så finns inte ens rosa i sverige!!
    Nu när ni skall beställa från USA väljer ni väl den i silver från http://www.neimanmarcus.com/ OJ vad jag skulle beställt en sån!!!!!!!!

Och passa på att köpa extra topptyg oxå. Det är ju så billigt nu!!!
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • Senap
    ewamarie skrev 2008-04-30 09:46:14 följande:
    Jag hade slagit till på sommarsuflett på studs!!! Vi hade jättemycket användning för våran när vi var på resa i vintras (hade inte buggan förra sommaren). Och 90:- är ju ett FYYYYND! Tror att dom kostar runt 450:- här och vad jag vet så finns inte ens rosa i sverige!!Nu när ni skall beställa från USA väljer ni väl den i silver från www.neimanmarcus.com/ OJ vad jag skulle beställt en sån!!!!!!!!Och passa på att köpa extra topptyg oxå. Det är ju så billigt nu!!!
    *gurglar också*
    Caeruleus skrev 2008-04-30 09:44:12 följande:
    Föresten, jag läste att Geckons chassi var ofodrat och repas därför lätt. Jämför med CAM och fattar inte vart fodret skulle vara?
    RAMEN är ofodrad. Inte chassit.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Fröken Småland

fröken ida: Jag skulle köpt en sommarsufflett i varje färg när de är så billiga . (Rosa finns f ö även i Sverige). Tänk bara på att svenska toppklädslarna inte passar till din amerikanska sittdelsbas, selen stämmer inte. Bara så du vet . Åkpåsarna ser likadana ut i hela världen dock.

• Duntoffla
    fröken ida skrev 2008-04-30 09:25:08 följande:
    Nu äntligen har min kille fått tag i sin moster i USA så nu ska det beställas en Cameleon. Jag har lite frågor såklart bara.Är det någon som nyligen fått hem en ny vagn som har koll på hur stor paketet är?Fleece eller canavas?Vilka tillbehör är bra att ha? De sålde ut rosa sommarsufletter för 90 spänn. Är det nått att ha?
    Mätte precis min kartong. Den är 100 cm x 50 cm. Jag skulle ta med en sommarsuflett.
    Och extra klädsel. Jag har canvas och gillar det men fleecen är ju mysig den med. Skulle tro att det fastnar mer på fleecen dock
  • fröken ida

Tack för alla svar. Det blir nog en bas i sand och topp med röd fleece. Sen köper jag till den rosa sommarsufletten. Det blir görbra Tänk att man kan bli så lycklig över en vagn.

Duntoffla skrev 2008-04-30 10:01:01 följande:
    Mätte precis min kartong. Den är 100 cm x 50 cm. Jag skulle ta med en sommarsuflett.Och extra klädsel. Jag har canvas och gillar det men fleecen är ju mysig den med. Skulle tro att det fastnar mer på fleecen dock
    Tack! Du skulle inte kunna mäta djupet ocks, för jag antar att det var höjden och längen du angav där.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13