• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • supermami
    mamma2003 skrev 2008-04-30 19:53:13 följande:
    Ja, det funkar bra. Helt till sin rätt kommer inte suffletten förrän man byter sufflettfästen dock. Kostar 90:- för ett par.
    ar det bara fasten eller maste det aven kopas bagar?
  • Senap

Jag hade Trullsas insektsnät på Buggan när jag var i Norrland.
    Bugaboos egna är iiiinte gjort för de anstormningarna...

havsvind skrev 2008-04-30 17:50:50 följande:
    Hej på er buggafans!Hoppas att det är ok om jag ställer ngra frågor till er.Finns det ngn webshop som säljer Bugaboos parasoll i svart el mörkgrått, soltopp (eller vad det heter med uv-skydd, och insektsnät. Är det ngn som använder insektsnätet som är med till cameleon? Hur sätter man på det för att det ska täcka ordentligt? Det verkar lite b tycker jag.Tacksam för svar såklart!
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • madebyinferno
    Muppsan skrev 2008-04-30 19:56:40 följande:
    Hur är det att köra med ståbrädan på en bugga i snö [bra fråga nu till sommaren, men vi kommer förmodligen att behöva en till vintern]. Funkar det, eller blir det liksom "trögt" och svårkört?
    Har iofs ståbräda men har inte kört i snö, för vi har inte haft någon direkt vinter och den enda dagen det var snö så tog vi bilen till dagis men tror det ska vara okej så länge det inte är några drivor
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Muppsan
    martina78 skrev 2008-04-30 20:40:31 följande:
    Har iofs ståbräda men har inte kört i snö, för vi har inte haft någon direkt vinter och den enda dagen det var snö så tog vi bilen till dagis men tror det ska vara okej så länge det inte är några drivor
    Jag bor i Norrland och här har vi ju en del snö på vintrarna. I och för sig är ju vägarna för det mesta plogade, så det kanske inte är såå svårt att köra ändå då. Hoppas jag! Räcka ut tungan
  • Fröken Småland
    supermami skrev 2008-04-30 20:25:32 följande:
    ar det bara fasten eller maste det aven kopas bagar?
    Det räcker att byta fästen. Bågarna kan du behålla.
  • mallan brallan

Hallååååå tråden!
    Här e jag! Däremot vette fan vart thj e, henne har inte jag tagit.

Vet ni vet ni? Silverbuggan kan komma typ nääär som helst nu!
    Mailade me Neiman Marcus idag å dom skickade den till mig
    den 16/4 å beräknar att det ska ta 2-3 veckor! *gaaaah*

Nån som vill campa utanför Posten med mig??

• Duntoffla
    mallan brallan skrev 2008-04-30 21:10:45 följande:
    Hallååååå tråden! Här e jag! Däremot vette fan vart thj e, henne har inte jag tagit.Vet ni vet ni? Silverbuggan kan komma typ nääär som helst nu!Mailade me Neiman Marcus idag å dom skickade den till mig den 16/4 å beräknar att det ska ta 2-3 veckor! *gaaaah*Nån som vill campa utanför Posten med mig??
     Halloj! Spännande! Kikade i ditt galleri och du har övertygag mig helt nu om att jag måste ha en gul fleece till min sand. (har suktat länge nu)
  • ZAFT

Tänkte beställa ett parasoll men kan inte bestämam mig om färgen. Har svart och brun canvas topp och mörkgrå bas. En orange åkpåse. Har funderat på ett rött kanske? eller ett orange?... eller kanske ett gult... eller ja vet inte  Eftersom vagnen i övrigt är lite färglös
    Vad tror ni vilken färg ska man ta?

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • Malin med Tim
    Unna skrev 2008-04-30 18:13:23 följande:
    Yepp! Är så nöjd! Vill du se den? Har inte lagt upp någon bild än. Men det kommer, dock kanske det dröjer lite, orkar inte fixa med det nu.Malin med Tim skrev 2008-04-30 15:49:17 följande:
    Ja gärna!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13