• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Ms Kanga

fröken ida skrev 2008-04-30 09:25:08 följande:

Nu äntligen har min kille fått tag i sin moster i USA så nu ska det beställas en Cameleon. Jag har lite frågor såklart bara.Är det någon som nyligen fått hem en ny vagn som har koll på hur stor paketet är?Fleece eller canavas?Vilka tillbehör är bra att ha? De sålde ut rosa sommarsufletter för 90 spänn. Är det nått att ha?
    paketet är 93x53x25 cm
    Tillbehör:
    1, åkpåse och parasoll, nödvändigt
    2, mugghållare,babyskyddadapter och transportväska, bra att ha
    3, sommarsuflett och extra klädsel, vill man ha fler av hela tiden

Fleece eller canvas: båda är bra på sitt sätt ren smakfråga precis som färgvalet.
  • Duntoffla
    Ms Ms Kanga skrev 2008-04-30 10:58:47 följande:
    paketet är 93x53x25 cmTillbehör:1, åkpåse och parasoll, nödvändigt2, mugghållare,babyskyddadapter och transportväska, bra att ha3, sommarsuflett och extra klädsel, vill man ha fler av hela tiden Fleece eller canvas: båda är bra på sitt sätt ren smakfråga precis som färgvalet.
     SKulle precis säga 25 cm
  • Finasteunge
    Duntoffla skrev 2008-04-30 10:31:42 följande:
     Tror att det står på hennes pres...
    Vad heter hon här på Fl da??
  • fröken ida
    Finasteunge skrev 2008-04-30 11:12:35 följande:
    Vad heter hon här på Fl da??
    Ditten Datten
  • fröken ida

Tack för måtten. Paketet blir tyvärr lite för stort för SAS. De får väl försöka packa om det eller nått. Otur

• Senap
    Ms Ms Kanga skrev 2008-04-30 10:58:47 följande:
    aketet är 93x53x25 cmTillbehör:1, åkpåse och parasoll, nödvändigt2, mugghållare,babyskyddadapter och transportväska, bra att ha3, sommarsuflett och extra klädsel, vill man ha fler av hela tiden Fleece eller canvas: båda är bra på sitt sätt ren smakfråga precis som färgvalet.
    *flyttar upp mugghållare till måste ha*
    Jag har  blivit beroende märker jag nu när vi kör Zappen
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • ewamarie
    fröken ida skrev 2008-04-30 11:18:27 följande:
    Tack för måtten. Paketet blir tyvärr lite för stort för SAS. De får väl försöka packa om det eller nått. Otur
    Men om du köper en transportväska så kan ni packa in vagnen i den. Då finns det heller ingen risk att vagnen "fastnar" i tullen. Men nu förutsätter jag att det är någon som skall ta hem vagnen åt er. Ni kanske skall få den skickad....
    Om du sedan inte behöver väskan (fast den är gryyymt bra att ha) kan du sälja den på blocket, med vinst. Med tanke på att väskan är så mycket billigare i USA.
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • Senap
    ewamarie skrev 2008-04-30 12:02:21 följande:
    Men om du köper en transportväska så kan ni packa in vagnen i den. Då finns det heller ingen risk att vagnen "fastnar" i tullen. Men nu förutsätter jag att det är någon som skall ta hem vagnen åt er. Ni kanske skall få den skickad....Om du sedan inte behöver väskan (fast den är gryyymt bra att ha) kan du sälja den på blocket, med vinst. Med tanke på att väskan är så mycket billigare i USA.
    Ja skickas den är risken stor att ni får tulla. Det är tull även på privatpaket.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13