• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo

Parasollet är lättast om man börjar fästa det underifrån så att säga , och sedan trycka det uppåt.

• AnniPanni
    SooJuicy skrev 2008-04-30 13:38:37 följande:
    Parasollet är lättast om man börjar fästa det underifrån så att säga , och sedan trycka det uppåt.
    håller med... jag hade visst lite svårt att förklara det med ord (får skylla på bebis i knät o pekfingervalsen)
  • Pasadena

Finns det nåt parasoll som passar alla vagnar eller måste man ha buggans egna parasoll? Tycker det är så dyrt *snål*

• Stargirl

Nu har min syster köpt min svarta Bee så jag köpte en dark khaki Såååå fin med min nya dyna från Ditten Datten, parasoll och nytt lock till Buggans skötväska. *love*
    Ska försöka hitta kameran och lägga ut i bildtråden senare.

*~Bugaboo RULES~*
  • madebyinferno
    lilla sandra skrev 2008-04-29 20:21:40 följande:
    Vilka ståbrädor passar till cam?Hörde att bugaboos egna inte gick att ta bort så lätt (man var tvungen att vända på hela vagnen sa de).Vill ha en som man kan plocka bort i ett nafs o lämna kvar på dagis.
    buggyboard maxi från lascal ligger i samma prisklass men är lättare att klicka av, fungarar toppen till bee också..
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Stargirl
    Pasadena skrev 2008-04-30 14:18:00 följande:
    Finns det nåt parasoll som passar alla vagnar eller måste man ha buggans egna parasoll? Tycker det är så dyrt *snål*
    Det finns ngn som passar. Men den hade en volangkant tror den var från Babyland. Den hade sån grej som man spände fast den med på chassit. En väninna hade den....men den var ful enligt mig. Tror dne kostade 200 kr.
    *~Bugaboo RULES~*
  • mrsjling

Kul! Khaki är SNYGG! Ser framemot bilderna. Vad har du för dyna? Själv köpte jag Moln-dynorna av henne, en rosa och en blå.

Stargirl skrev 2008-04-30 14:31:26 följande:
    Nu har min syster köpt min svarta Bee så jag köpte en dark khaki Såååå fin med min nya dyna från Ditten Datten, parasoll och nytt lock till Buggans skötväska. *love*Ska försöka hitta kameran och lägga ut i bildtråden senare.
  • Stargirl
    mrsjling skrev 2008-04-30 14:35:18 följande:
    Kul! Khaki är SNYGG! Ser framemot bilderna. Vad har du för dyna? Själv köpte jag Moln-dynorna av henne, en rosa och en blå.

Prickig med rosa/brun/grön den gröna är inte exakt samma gröna som på sufletten men rätt nära.

Så fint.

*~Bugaboo RULES~*
  • Pasadena
    Stargirl skrev 2008-04-30 14:32:27 följande:
    Det finns ngn som passar. Men den hade en volangkant tror den var från Babyland. Den hade sån grej som man spände fast den med på chassit. En väninna hade den....men den var ful enligt mig. Tror dne kostade 200 kr.
    Ok kan det vara någon av dessa? De sitter på ett handtag som verkar likna buggans.
    www.babyland.se/new_article_list.aspx&SearchString=parasoll&SearchCriteria=1
  • Stargirl
    Pasadena skrev 2008-04-30 14:38:55 följande:
    Ok kan det vara någon av dessa? De sitter på ett handtag som verkar likna buggans.www.babyland.se/new_article_list.aspx...
    Oj alla ser ju likadana ut. Jag vill säga JA till alla. Vet inte exakt vilken det var.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13