• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • trullsa

åh jag är verkligen sjuk i huvet,nu är jag toksugen på en bee igen,hade ju en som jag sålde för att jag inte var nöjd och köpte istället en gecko. Geckon är underbar men hemskt tråkig, kul med bee och alla färgglada suffletter man kan köpa.
    Förresten är det nån här som har köpt enbart sufflett till sin bee,undrar om det är som reservdelar som tar 6v.
    Åh nu vet jag inte hur jag ska göra, kanske jag lägger ut en annons på geckon ikväll.

• myHappiness
    SoFo89 skrev 2008-05-07 18:08:07 följande:
    Ärligt talat tror jag att det bara är bullshit eller så förstår dom inte vad problemet är? Jag har fortfarande inte fått nytt chassi och det har gått en och en halv månad nu..
    Jag erbjöd mig att filma och bifoga i mailet så de ser vad som är felet, men hon bad mig vänta på att de får svar från bugaboo.

"It is a mess with all the frames." Var hennes sista ord för idag.
  • AnniPanni
    myHappiness skrev 2008-05-07 18:13:35 följande:
    Jag erbjöd mig att filma och bifoga i mailet så de ser vad som är felet, men hon bad mig vänta på att de får svar från bugaboo."It is a mess with all the frames." Var hennes sista ord för idag.
    Och jag fick som svar att de fått in 2 chassin i veckan - som båda var felaktiga så nu vill de i nte skicka ut fler utan väntar på svar ifrån Bugaboo. De har nu en "kö" på 50 pers som väntar på nya chassin - känns som att det kommer att ta en ren evighet att lösa det här ju ... undrar om man ska maila buganoo också *suck*
  • skrutthumlan2

usch va mkt probelm det verkar vara med nya buggan! När började de sälja den nya modellen som krånglar? Är det handtaget som åker upp fast man har låst det? Köpte en bugga förra sommaren, men har tyvärr ej fått använda den än...blir ju orolig att det ska vara ngt fel på den....

• Cococo

Väntar också på nytt chassi, mitt tredje!
    Känns som att de får komma på en annan konstruktion, denna verkar ju inte funka.

• mammatill2härligavildar

Usch va tråkigt att så många har problem med sina chassin. NÄstan så man räknar med att få byta ut o krångla när vagnen väl kommer (har nyss beställt). Konstigt att inte Bugaboo återkallar och fixar problemet.

• SmillaMilla
    Mållgan skrev 2008-05-07 18:37:59 följande:
    Usch va tråkigt att så många har problem med sina chassin. NÄstan så man räknar med att få byta ut o krångla när vagnen väl kommer (har nyss beställt). Konstigt att inte Bugaboo återkallar och fixar problemet.
    Ja det här verkar ju galet. Jag är så glad att jag har det gamla chassit och slipper allt detta strul
  • Cococo

Ja, det är konstigt. De får ju dåligt rykte p.g.a. det här..

• fröken ida

Jag är skitnervös att vår vagn som vi köpt från USA också ska ha Chassi-felet. Garantin gäller ju inte i Sverige.

• tulle17

Men Bugaboos garanti ska gälla hela världen om man sänder in det gula kortet.Sa dom i affären när jag köpte vagnen.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13