• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • WilliamNellyJamie

ska i helgen åka och köpa den där stoppningen(vad det nu heter) till sittdyna sen har jag allt annat samt en ny och kanonbra symaskin men kan dock inte sy så bra men med träning så kan det bli något...........

sufletterna håller jag mig borta i från...det klarar och orkar jag inte sy själv, det finns ju de som kanFlört

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Adelisa

någon som har Bee ? Såfall, vad har ni för typ ja, dyna elelr liknande för mindre barn..

Tänker köpa en men funderar på om man ska ha babynest eller inte. Sonen är ju snart 5 månader o blir kanske för stor..

TIPS????

• myHappiness

Har nu fått hem mitt ersättningschassi. Och så fort jag packat upp det och känt på handtaget, så inser jag att det sitter ännu lösare än mitt första chassi!
    Så nu får babytrader skicka ett nytt BUMS!
    På handtaget var en lapp fastsatt som sa checked och underskrift. Hur har de kollat då??? Det måste ju kosta dem en förmögenhet att skicka ut nya stup i kvarten??!!

• SchumiFerrari
    mamma2003 skrev 2008-05-07 10:00:37 följande:
    Du har antagligen sett regnskyddsväskan här i tråden. Tyvärr var den hemmaknåpad . Kolla igenom förra bildtråden så hittar du den.
    svärmor sydde om en billig skötväska från gekås till väska att ha regnskyddet i... Funkar superbra för oss
    *Älskade Noa*
  • Kajsan
    mini2007 skrev 2008-05-07 01:38:18 följande:
    Det va jag *flinar*Hittade den på fågel blå i malmö. Det var där jag hade blivit kär i den, men tyckte att den var dyr, ville hitta på rea. Men den fanns _ingenstans_ på nätet, inte ens egna hemsidan!
    Mohahaha, titta vad snäll jag var och ville hjääälpa dig
  • mallan brallan

Oj oj oj, ber så hemskt mycket om ursäkt för
    Simrishamn- påhoppet!
    Försökte bara komma på ett ställe som ligger långt bort
    från Älvsjö...

• mollan nu

När jag hämtade dottern på dagis i går fick jag en lustig kommentar från en i personalen:
    "ni har ju en sån rolig vagn, den ser ut som en rullator och då måste den vara himla bra. För inte skulle man dra runt på en så konstig(tror hon menade ful) vagn om den inte var jättebra att köra."
    Och jag håller med, inte snygg men ack så skön att köra.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Fröken Småland
    mollan nu skrev 2008-05-07 12:19:28 följande:
    När jag hämtade dottern på dagis i går fick jag en lustig kommentar från en i personalen:"ni har ju en sån rolig vagn, den ser ut som en rullator och då måste den vara himla bra. För inte skulle man dra runt på en så konstig(tror hon menade ful) vagn om den inte var jättebra att köra."Och jag håller med, inte snygg men ack så skön att köra.
    Hahaha, det var ju ett bra sätt att få en förolämpning att låta som en komplimang! Jag kommer heller aldrig att tycka den är snygg... Men min man som aldrig har en åsikt om någonting tycker att den är superfin :-/.
  • mollan nu
    mamma2003 skrev 2008-05-07 12:21:43 följande:
    Hahaha, det var ju ett bra sätt att få en förolämpning att låta som en komplimang! Jag kommer heller aldrig att tycka den är snygg... Men min man som aldrig har en åsikt om någonting tycker att den är superfin :-/.
    Verkligen

min sambo sa:  ja men det är ju en bugaboo. Det säger allt tycker jag
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Mi Vida

Min sambo sa innan vi gick in i barnvagnsbutiken att vi skulle köpa en billig vagn på max 5000! Men den första vagnen han såg var bugaboo cameleonen i denim å den skulle han ju bara ha så klart(tur för mig som slapp övertala han da)! Haha! Och den blev det! Längtar sååå tills den ska köras

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13