• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    skrutthumlan2 skrev 2008-05-07 19:24:10 följande:
    hittade mitt garantikort, men det är ej gult. sedan finns det ett kurvert som är förtryckt till USA....Är det detta man ska fylla i? går det lika bra på nätet?
    Jag gjorde mitt via Bugaboos hemsida. Du behöver bara ha serienumret redo
    Älskade Noel
  • trullsa

puffar för min egen fråga: Är det nån som har köpt enbart sufflett till sin bee,är det lång leverans tid på dom?

• AnniPanni
    SoFo89 skrev 2008-05-07 19:34:25 följande:
    Jag fick ju som sagt ungefär samma mail. Kan tänka mig att de har det lite tufft på babytrader just nu ..
  • myHappiness

Tycker bugaboo ska skicka ut kompensation till alla som väntar, och dessutom återkalla alla chassin från butiker, så att det inte säljs nya vagnar med defekta chassin. Vad tycker ni, en namninsamling som skickas till bugaboos VD?

• Duntoffla
    trullsa skrev 2008-05-07 19:53:10 följande:
    puffar för min egen fråga: Är det nån som har köpt enbart sufflett till sin bee,är det lång leverans tid på dom?
     nu vet inte jag för just bee men när jag kollat med butiker om att få hem bara suflett till Camen har de sagt leveranstid på 4-5 veckor. Det borde ju vara samma för Bee.
    Älskade Noel
  • RååSa BuBBlan
    myHappiness skrev 2008-05-07 20:00:40 följande:
    Tycker bugaboo ska skicka ut kompensation till alla som väntar, och dessutom återkalla alla chassin från butiker, så att det inte säljs nya vagnar med defekta chassin. Vad tycker ni, en namninsamling som skickas till bugaboos VD?
    Å det va dagens bästa förslag!!

Jag är på helt klart, väntar på reklamation nr 4 som nu tagit 3 veckor och jag vägrar köra vagnen nu!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • skrutthumlan2

tycker absolut ni ska skriva ett seriöst brev/mail till VDn och säga att ni trodde att bugaboo stod för kvalitet men det här är ju skandal! och sedan kan alla som haft problem skriva sitt namn!

dunffla- nu har jag också registrerat vagnen....

• Duntoffla
    skrutthumlan2 skrev 2008-05-07 20:19:55 följande:
    tycker absolut ni ska skriva ett seriöst brev/mail till VDn och säga att ni trodde att bugaboo stod för kvalitet men det här är ju skandal! och sedan kan alla som haft problem skriva sitt namn!dunffla- nu har jag också registrerat vagnen....
    Smidigt va? Tycker att det var lättare än att skicka en papperslapp som kanske kommer bort på posten.
    Älskade Noel
  • WilliamNellyJamie

jaha jag ringde i dag butiken som skulle ringa mig ang chassit som är sönder, ringde när de öppnade men hon som var där var bara vikarie och skulle be hon som hade hand om detta ringa mig kl 15.......

Tror ni någon har ringt!!!!!!

NEJ INGEN HAR RINGT!!!!

ÄR JAG FÖRVÅNAD!!! NEJ

FÅR VÄL RINGA I MORGON OXÅ MEN KOMMER KRÄVA ATT DE BYTER UT CHASSIT DENNA VECKA FÖR JAG KAN INTE ANVÄNDA VAGNEN PÅ ETT SÄKERT SÄTT NÄR DET ÄR TVÅ AV DE VIKTASTE SAKERNA SOM ÄR TRASIGT

William -98 Nelly -04 Jamie -07
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13