• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    Ni med chassifel. Vore intressant om nån kunde ta ett video clip och ladda upp på youtube eller nåt?
  • Finasteunge

Men gör det å så skickar du det direkt till Bugaboo i stället. Varför ska vi som har detta chassi gå och vänta i evigheter för känns lite som det..

myHappiness skrev 2008-05-07 18:13:35 följande:
    Jag erbjöd mig att filma och bifoga i mailet så de ser vad som är felet, men hon bad mig vänta på att de får svar från bugaboo."It is a mess with all the frames." Var hennes sista ord för idag.
    Jesper 070816
  • Finasteunge
    SooJuicy skrev 2008-05-07 18:48:24 följande:
    Ni med chassifel. Vore intressant om nån kunde ta ett video clip och ladda upp på youtube eller nåt?
    Tycker de ja me.. Sj ahr ja ingen kamra så kan inte göra det.
    Jesper 070816
  • skrutthumlan2

tulle17- vart ska man skicka det gula kortet.vart hittar man det gula kortet förresten? hörde att man kan registerera på nätet och det har jag inte gjort än.......

• tulle17

kortet ligger tillsammans med instruktions boken/filmen.Finns på flera språk.Bara fylla i och skicka.Adressen är förtryckt.

• fröken ida

aha jag har hört att det inte gäller. Det skulle ju göra mig mycket lugnare. Vad är det "gula kortet" för nått?

tulle17 skrev 2008-05-07 18:45:11 följande:
    Men Bugaboos garanti ska gälla hela världen om man sänder in det gula kortet.Sa dom i affären när jag köpte vagnen.
  • skrutthumlan2

hittade mitt garantikort, men det är ej gult. sedan finns det ett kurvert som är förtryckt till USA....Är det detta man ska fylla i? går det lika bra på nätet?

• Adelisa
    trullsa skrev 2008-05-07 18:08:55 följande:
    åh jag är verkligen sjuk i huvet,nu är jag toksugen på en bee igen,hade ju en som jag sålde för att jag inte var nöjd och köpte istället en gecko. Geckon är underbar men hemskt tråkig, kul med bee och alla färgglada suffletter man kan köpa. Förresten är det nån här som har köpt enbart sufflett till sin bee,undrar om det är som reservdelar som tar 6v.Åh nu vet jag inte hur jag ska göra, kanske jag lägger ut en annons på geckon ikväll.
    undrar också
  • Sylt

tjena

har en Cam, denim som jag funderar på att sälja o köpa en Bee ist.... Hur är det nu, får man mer betalt om man säljer tillbehören för sig? Har en nästan oanvänd ståbräda, åkpåse, uv-skydd mm.

Vad kan man ta för själva vagnen? Mkt lite använd, den ligger mest i bilen (kör UJ hemma)

(obs! Ingen annons!!)

• SoFo89
    SooJuicy skrev 2008-05-07 18:48:24 följande:

Jag kan göra det imorgon!

I alla fall så fick jag det här mailet av babytrader idag då jag mailade och frågade vart mitt chassi var:

I received 2 frames and bugaboo promised to check them and what do you think.....

both have the same problem.
    We are waiting for a answer from bugaboo because we are afraid to send the new frames.
    I think they must come with better option!!
    Don't be afraid, we won't forget you.
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13