• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Iddah

ahrr... när tusan (o var) kan man få tag i en Bee suflett?

• WilliamNellyJamie
    Iddah skrev 2008-05-07 20:58:04 följande:
    ahrr... när tusan (o var) kan man få tag i en Bee suflett?
    Fråga Thj hon kanske vet!!!!!
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • rply

vart handla du?

WilliamNellyJamie skrev 2008-05-07 20:54:41 följande:
    jaha jag ringde i dag butiken som skulle ringa mig ang chassit som är sönder, ringde när de öppnade men hon som var där var bara vikarie och skulle be hon som hade hand om detta ringa mig kl 15.......Tror ni någon har ringt!!!!!!NEJ INGEN HAR RINGT!!!!ÄR JAG FÖRVÅNAD!!! NEJFÅR VÄL RINGA I MORGON OXÅ MEN KOMMER KRÄVA ATT DE BYTER UT CHASSIT DENNA VECKA FÖR JAG KAN INTE ANVÄNDA VAGNEN PÅ ETT SÄKERT SÄTT NÄR DET ÄR TVÅ AV DE VIKTASTE SAKERNA SOM ÄR TRASIGT
  • madebyinferno
    Mållgan skrev 2008-05-07 09:21:21 följande:
    Vill oxå veta med regnskydden. Har för mig att jag sett att det ginns fickor att sätta utanpå varukorgen som man ska ha regnskydden i. Men när vi beställde vår bugga verkde damen i butien väldigt frågande när jag frågade om det. Nån som vet? Det verkade smidigt.
    Det var nog någon händig i tråden (minns inte vem tyvärr) som sydde en förvaring själv, tror bild finns i bildtråd nr 2!?
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno

Och jag som trodde mitt chassi var besparat glidfelet - tji fick jag!! funderade en bra stund på väg till dagis varför vagnen såg sned ut!! men det var styret som glidit ut när jag gick nerför en kortare backe utanför hemmet Och då bara med lillfisen i vagnen - alltså ingen 2,5 åring på ståbräda, undrar hur vagnen hade gillat den extratyngden??! sucka!!

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Inka

Usch vad trist med alla felaktiga vagnar! Vill ju köpa en bugga just för att få kvalitet och slippa en massa strul. Hade bestämt mig för att beställa en vagn från babytrader i juni ,men många som beställt därifrån har fått felaktiga chassin ju.

Pratade med en tjej i en barnvagnsaffär och hon sa att de fått två reklamationer på bugaboo allt som allt och dom säljer två vagnar varje dag där. Så nu funderar jag på att strunta i att det blir billigare på babytrader och köpa i butik...hmmm kan ju vara värt dom där hundralapparna! Vill ju ha en cam!!

• madebyinferno
    moonie skrev 2008-05-07 21:41:28 följande:
    Usch vad trist med alla felaktiga vagnar! Vill ju köpa en bugga just för att få kvalitet och slippa en massa strul. Hade bestämt mig för att beställa en vagn från babytrader i juni ,men många som beställt därifrån har fått felaktiga chassin ju.Pratade med en tjej i en barnvagnsaffär och hon sa att de fått två reklamationer på bugaboo allt som allt och dom säljer två vagnar varje dag där. Så nu funderar jag på att strunta i att det blir billigare på babytrader och köpa i butik...hmmm kan ju vara värt dom där hundralapparna! Vill ju ha en cam!!
    Köpte min i svensk butik så det beror nog inte på det tror det är konstruktionen som bristar och att alla chassin kommer fela, om inte nu så senare tyvärr - kan ju bara hoppas att min teori är fel... 
    Hoppas att bugaboo gör något åt problemet snarast för deras rycktes skull

Kan ju lugnt säga att jag för övrigt är hypernöjd med vagnen
  • Katjan
    moonie skrev 2008-05-07 21:41:28 följande:
    Usch vad trist med alla felaktiga vagnar! Vill ju köpa en bugga just för att få kvalitet och slippa en massa strul. Hade bestämt mig för att beställa en vagn från babytrader i juni ,men många som beställt därifrån har fått felaktiga chassin ju.Pratade med en tjej i en barnvagnsaffär och hon sa att de fått två reklamationer på bugaboo allt som allt och dom säljer två vagnar varje dag där. Så nu funderar jag på att strunta i att det blir billigare på babytrader och köpa i butik...hmmm kan ju vara värt dom där hundralapparna! Vill ju ha en cam!!
    Om jag var du så skulle jag absolut inte lite på vad dom säger i affären. När jag köpte en cam här i sthlm o skulle lämna in den pga chassi felet så sa dom i affären att de aldrig hade haft det felet tidigare.. Men när jag jag skulle hämta mitt chassi så hade affären fått in 6-7st sprillans nya chassin som folk som hade reklamerat skulle få.. Frågade hon som jobbade i kassan då jag skulle hämta mitt nya chassi ifall det hade varit några som hade lämnat in sina vagnar innan jag lämnade in min vagn o hon sa att det har varit en del som hade reklamerat o fått nya chassin innan mig o de som fanns i affären.

Varför ska butikerna ljuga om ngt sådant ?! Kanske är de rädda att inte få sålt vagnarna..
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Fenix 070707 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Inka
    martina78 skrev 2008-05-07 21:56:48 följande:
    Köpte min i svensk butik så det beror nog inte på det tror det är konstruktionen som bristar och att alla chassin kommer fela, om inte nu så senare tyvärr - kan ju bara hoppas att min teori är fel... Hoppas att bugaboo gör något åt problemet snarast för deras rycktes skull Kan ju lugnt säga att jag för övrigt är hypernöjd med vagnen
    Katjan skrev 2008-05-07 22:00:15 följande:
    Om jag var du så skulle jag absolut inte lite på vad dom säger i affären. När jag köpte en cam här i sthlm o skulle lämna in den pga chassi felet så sa dom i affären att de aldrig hade haft det felet tidigare.. Men när jag jag skulle hämta mitt chassi så hade affären fått in 6-7st sprillans nya chassin som folk som hade reklamerat skulle få.. Frågade hon som jobbade i kassan då jag skulle hämta mitt nya chassi ifall det hade varit några som hade lämnat in sina vagnar innan jag lämnade in min vagn o hon sa att det har varit en del som hade reklamerat o fått nya chassin innan mig o de som fanns i affären.Varför ska butikerna ljuga om ngt sådant ?! Kanske är de rädda att inte få sålt vagnarna..
    Ja, ni har förmodligen rätt! Klart att dom är rädda att inte sälja lika mycket nu! Men jag vill verkligen ha camen, så jag kommer köpa den och hoppas att jag kanske klarar mig Kommer nog testa babytrader ändå.
    Vet ni vad skillnaden är på de gamla resp. de nya chassina? Gamla konstruktionen verkar ju onekligen bättre!
  • WilliamNellyJamie
    rply skrev 2008-05-07 21:05:14 följande:
    vart handla du?
    jag sa för ett par dagar sen att jag inte ville säga för jag tänkte att om någom känner dem eller de som jobbar hänger här och de kanske blir sura för att jag skriver om dem och så får jag ingen hjälp.......men eftersom de inte direkt har varit så tillmötesgående så kan jag berätta att det var Knodd (stinsen)
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13