martina78 skrev 2008-05-07 21:56:48 följande:
Köpte min i svensk butik så det beror nog inte på det tror det är konstruktionen som bristar och att alla chassin kommer fela, om inte nu så senare tyvärr - kan ju bara hoppas att min teori är fel... Hoppas att bugaboo gör något åt problemet snarast för deras rycktes skull Kan ju lugnt säga att jag för övrigt är hypernöjd med vagnen
Katjan skrev 2008-05-07 22:00:15 följande:
Om jag var du så skulle jag absolut inte lite på vad dom säger i affären. När jag köpte en cam här i sthlm o skulle lämna in den pga chassi felet så sa dom i affären att de aldrig hade haft det felet tidigare.. Men när jag jag skulle hämta mitt chassi så hade affären fått in 6-7st sprillans nya chassin som folk som hade reklamerat skulle få.. Frågade hon som jobbade i kassan då jag skulle hämta mitt nya chassi ifall det hade varit några som hade lämnat in sina vagnar innan jag lämnade in min vagn o hon sa att det har varit en del som hade reklamerat o fått nya chassin innan mig o de som fanns i affären.Varför ska butikerna ljuga om ngt sådant ?! Kanske är de rädda att inte få sålt vagnarna..
Ja, ni har förmodligen rätt! Klart att dom är rädda att inte sälja lika mycket nu! Men jag vill verkligen ha camen, så jag kommer köpa den och hoppas att jag kanske klarar mig

Kommer nog testa babytrader ändå.
Vet ni vad skillnaden är på de gamla resp. de nya chassina? Gamla konstruktionen verkar ju onekligen bättre!