• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • WilliamNellyJamie

jo finns det någon som har bild på detta uv skydd till camen, sen undrar jag om det är bra???? tills hur gammla kan man använda det, såg på någons bee vagn ser de likadana ut???

dyrt?

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • madebyinferno

Vill ha en ny topp till min bruna bas eller iaf en sommarsuffla men kan inte bestämma mig för färg eller material - hjälp mig med lite smakråd snälla tjejer 

har ju topp i grön fleece nu och en hemmsydd suffla (men den är fleecefodrad = varmt)

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • WilliamNellyJamie
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-07 22:38:28 följande:
    när vi köpte en sak därifrån så fick vi ringa, ringa, ringa, ringa, ringa, ringa innan vi äntligen lyckades få besked. Eller ja, vi fick olika besked varje gång men inget stämde och ingen brydde sig om att ringa upp och rätta sig, inte ens när dom sagt att dom skulle ringa..
    jaha då så då är jag ju inte den ända, men jag ska ta mig fasiken få svar i morgon och har de inget så får de ringa till bugaboo och be om ett!!!!!

Så får det bli!!!!!
  • Tejja

Jag har inte upplevt någon negativ attityd från Knodds butik.
    Mitt chassi är reklamerat och jag fick tag på dem på telefon. Förvisso fick jag två olika uppgifter, men det ordnade till sig utan problem.

• oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-05-07 22:52:50 följande:
    Ååå najs! Eller så ska jag köra Bee med larvskydd Jag har beställt en blå canvas sommarsuffla Den tror jag är fin!
    Åhh, larven är ju nästan ett måste du får ut i omgångar och varva
  • Tejja

Martina78- de ville väl komma ifrån de något meckiga vreden för att låsa styret, Det var därför jag inte ville köpa en äldra vagn, för jag ville ha de enklare, men jag ville ju ha en felfri enklare!

• WilliamNellyJamie

ANG KNODD

när jag var i butiken för en vecka sen så kunde de inte skriva mail till dem utan jag fick hjälpa dem att skriva för hon verkade aldrig ha skrivit ett mail ang rek och hon var ansvarig för det......

när jag kom så sa hon när hon tittade på kvittot att jaha men bumperbaren ingår ju inte du har ju betalat bara 7700 kr....(eftersom de inte hade top tyget så köpte jag inget där) jag sa va!!!! men jag har ju köpt hela vagnen här, hon tror typ inte mig men det står ju 7700 kr säger hon igen och jag förklarde då att ja chassit är köpt här alltså hela vagnen men inte top tyget och bumperbaren ingår väl till vagen eller? jo det gjorde det....nochalant sagt sa hon det.....eftersom den är sönder kan jag inte bära upp den till lägenheten utan måste väckan min son jämt!!!! sen är ju bromsen sönder så den kan aldrig lämnas och flygit runt på tunnelbanan så många gånger.....
    men på dem så verkade det som de aldrig gjort detta förut och var inte trevliga alls och jag är alltid trevlig!!!!!

• thj
    martina78 skrev 2008-05-07 22:58:43 följande:
    Vill ha en ny topp till min bruna bas eller iaf en sommarsuffla men kan inte bestämma mig för färg eller material - hjälp mig med lite smakråd snälla tjejer har ju topp i grön fleece nu och en hemmsydd suffla (men den är fleecefodrad = varmt)
    Gul är superfin ..
    Sand Canvas till din bruna snygga bas

oh röd är också fin till brun

Kram
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-05-07 22:58:43 följande:
    Vill ha en ny topp till min bruna bas eller iaf en sommarsuffla men kan inte bestämma mig för färg eller material - hjälp mig med lite smakråd snälla tjejer har ju topp i grön fleece nu och en hemmsydd suffla (men den är fleecefodrad = varmt)
    Jag tror mörk blå blir snygg till min bruna bas.
    Annars är ju nya rosa skitsnygg, den har jag i vanlig topp.
    Men jag misstänker att jag bara kommer använda katvigsufletten där den kommer
  • Katjan
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-07 23:18:31 följande:
    ANG KNODDnär jag var i butiken för en vecka sen så kunde de inte skriva mail till dem utan jag fick hjälpa dem att skriva för hon verkade aldrig ha skrivit ett mail ang rek och hon var ansvarig för det......när jag kom så sa hon när hon tittade på kvittot att jaha men bumperbaren ingår ju inte du har ju betalat bara 7700 kr....(eftersom de inte hade top tyget så köpte jag inget där) jag sa va!!!! men jag har ju köpt hela vagnen här, hon tror typ inte mig men det står ju 7700 kr säger hon igen och jag förklarde då att ja chassit är köpt här alltså hela vagnen men inte top tyget och bumperbaren ingår väl till vagen eller? jo det gjorde det....nochalant sagt sa hon det.....eftersom den är sönder kan jag inte bära upp den till lägenheten utan måste väckan min son jämt!!!! sen är ju bromsen sönder så den kan aldrig lämnas och flygit runt på tunnelbanan så många gånger..... men på dem så verkade det som de aldrig gjort detta förut och var inte trevliga alls och jag är alltid trevlig!!!!!
    känner igen mig så väl i din situation.. tyvärr =/.  Jag kommer aldrig köpa en vagn där mer. Hatar verkligen när affärer är otrevliga mot sina kunder.
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Fenix 070707 ♥ ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13