• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • WilliamNellyJamie

de verkar inte direk mån om sina kunder för då ser man till att ringa upp dem eftersom man vill väl inte ha dåligt rykte att inte ta hand om sina kunder......

de kan väl ringa och säga att det kanske tar tid, det är bättre än inget!!!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • lillskruttett

Vet någon vad frakten hos babytrader blir på en adapter till gracos babyskydd? Får ej fram uppgiften på deras hemsida. Har letat efter denna adapter begagnad hela våren utan resultat så det lutar åt att det blir till att köpa en ny..

• Duntoffla
    lillskruttett skrev 2008-05-07 22:17:59 följande:
    Vet någon vad frakten hos babytrader blir på en adapter till gracos babyskydd? Får ej fram uppgiften på deras hemsida. Har letat efter denna adapter begagnad hela våren utan resultat så det lutar åt att det blir till att köpa en ny..
    Jag testade att logga in då jag handlat av dem förut. Frakten står då som 19.95 Euro.
    Älskade Noel
  • oOrosamarängerOo

Såg nyss vädret, blir 20grader o sol imorgon i Sthlm, undrar om man ska dra på sommarsufflan

WilliamNellyJamie skrev 2008-05-07 22:08:44 följande:
    jag sa för ett par dagar sen att jag inte ville säga för jag tänkte att om någom känner dem eller de som jobbar hänger här och de kanske blir sura för att jag skriver om dem och så får jag ingen hjälp.......men eftersom de inte direkt har varit så tillmötesgående så kan jag berätta att det var Knodd (stinsen)
    Va trist:( hoppas det ordnar sig, ett samtal tar så lite tid, borde va månare om sina kunder!
  • madebyinferno

Var det inga problem alls med de gamla chassina??
    Varför "uppdaterade" de en fungerande konstruktion till ett som uppenbarligen inte blivit testat ordentligt tro???

Ingen butik som fortfarande har de gamla kvar???

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • oOrosamarängerOo
    martina78 skrev 2008-05-07 22:34:33 följande:
    Var det inga problem alls med de gamla chassina?? Varför "uppdaterade" de en fungerande konstruktion till ett som uppenbarligen inte blivit testat ordentligt tro???Ingen butik som fortfarande har de gamla kvar???
    Nä, inga såna problem alls.
  • Fru Indosaurie
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-07 22:14:51 följande:
    de verkar inte direk mån om sina kunder för då ser man till att ringa upp dem eftersom man vill väl inte ha dåligt rykte att inte ta hand om sina kunder......de kan väl ringa och säga att det kanske tar tid, det är bättre än inget!!!!!
    när vi köpte en sak därifrån så fick vi ringa, ringa, ringa, ringa, ringa, ringa innan vi äntligen lyckades få besked.
    Eller ja, vi fick olika besked varje gång men inget stämde och ingen brydde sig om att ringa upp och rätta sig, inte ens när dom sagt att dom skulle ringa..
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Azel
    martina78 skrev 2008-05-07 22:34:33 följande:
    Var det inga problem alls med de gamla chassina?? Varför "uppdaterade" de en fungerande konstruktion till ett som uppenbarligen inte blivit testat ordentligt tro???Ingen butik som fortfarande har de gamla kvar???
    Inga problem alls. Ha haft eller har nu 2 olika den gamla modellen. Så glad att jag har den
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-07 22:29:40 följande:
    Såg nyss vädret, blir 20grader o sol imorgon i Sthlm, undrar om man ska dra på sommarsufflan Va trist:( hoppas det ordnar sig, ett samtal tar så lite tid, borde va månare om sina kunder!
    Ååå najs! Eller så ska jag köra Bee med larvskydd
    Jag har beställt en blå canvas sommarsuffla Den tror jag är fin!
  • madebyinferno

Lär ju bli hårdvara på blocket med de gamla om problemet med de nya kvarstår

UV-skyddet till cameleon, finns det att köpa i sverige någonstans, pris???
    Inte skyddar det väl mot solljuset på samma sätt som ett parasoll heller???

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13