• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • madebyinferno
    thj skrev 2008-05-07 23:22:43 följande:
    Gul är superfin..Sand Canvas till din bruna snygga basoh röd är också fin till brunKram
    Kajsan skrev 2008-05-07 23:29:03 följande:
    Jag tror mörk blå blir snygg till min bruna bas.Annars är ju nya rosa skitsnygg, den har jag i vanlig topp.Men jag misstänker att jag bara kommer använda katvigsufletten där den kommer
    Mja, det var ju ingen vidare hjälp ännu mer beslutsångest känns det som
    Måste nog till en butik och kika live tror jag, tyvärr är "min" butik inte så inne på att framställa vagnarna så bra... men vi har fått en ny butik i stan som är inriktade på gravida och nyblivna mammor och de hade en rosa bugga i skyltfönstret - ska nog glida förbi ngn dag och kika hur deras sortiment är
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • oOrosamarängerOo
    martina78 skrev 2008-05-08 23:59:29 följande:
    Ja ett felfritt lätt är ju drömmen Hade nog blivit galen att skruva på något varje gång jag ändrar höjden på styret - typ tio ggr till och från dagis när tösen hoppar av och på ståbrädan tex men annars gör man väl inte det sååååå ofta kan jag tänka
    Jag ändrar aldrig höjden på mitt, har alltid i samma läge nästan. Har gamla chassit och tycker inte det är speciellt jobbigt att ändra det, de få gånger jag gör det
  • madebyinferno
    thj skrev 2008-05-08 15:35:27 följande:
    Tjohoo!!De rosa,bruna ofwhite sommarsufletter kommer i juliIhop med bee i rosaOch det ska bli en dunderfin sommar så de lär behövas i juli aug medKramizz
    Ååååh då SKA jag bara ha en brun Så var den frågan löst frågan är väl bara om jag klarar mig ända tills dess utan för idag har det varit vaaaarmt här på västkusten

får väl köpa mig en "sålänge"suffla om inte annat så inte sonen kokar bort
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    SooJuicy skrev 2008-05-09 00:06:42 följande:
    Jag ändrar aldrig höjden på mitt, har alltid i samma läge nästan. Har gamla chassit och tycker inte det är speciellt jobbigt att ändra det, de få gånger jag gör det
    Kanske man ska ragga ett "gammalt# chassi då men jag hoppas ju helst på en nytt och felfritt dock
  • madebyinferno

THJ: finns inte uv-grejen till cammen hos kidz??? hittar inte på hemsidan...

• Lille Mammsen
    Corpset skrev 2008-05-08 21:44:06 följande:
    Jag råkade ut för ungefär samma sak och beställde från 1klass istället. Superbra service och snabbt gick det också.
    Supe nöjd ja me...är ju fraktfritt därifrån oxå!
  • Bina
    Kajsan skrev 2008-05-08 21:23:36 följande:
    Nää vad jag blir besviken!La in en jätteorder på kidzshopen för några dagar sen och mejlade idag för att kolla om det kommer innan helgen.Får svar nu att INGET fanns i lager, fast det står på hemsidan att det finns Nu måste jag leta nån snnanstans, jag är i desperat behov av parasoll ju Jag som ville beställa allt på samma gång , därifrån
    det har hänt mig två gånger också där att det varit dåligt uppdaterat i webshoppen - då har jag ringt Toddler och de haft i lager samt skickat samma dag och fraktfritt över 500:-
  • LillaMiss Piggy

Tjatar igen

Snabbt svar please.....ska skicka beställníng idag. Har bestämt mig för en röd klädsel till vagnen . Vill ha en till liggdelen oxå.  Någon som vet vad liggklädseln kostar från BT?? Har fått 2 olika besked.Frågan är om man behöver just deras solskydd? Någon som har provat annan? Dyrare? Billigare?

• trullsa

thj: Kan man köpa lösa suffletter till bee nu,är det beställningsvara eller har ni hemma?

• Fröken Småland

Jaha, tjejer. Sista rycket, sen lägger jag ner ståbrädeprojektet. Två svar har jag fått trots flera efterlysningar. Visst måste det finnas mer kunskap i detta ämne där ute i landet? Kom igen nu! Annars kommer det ju att tjatas i evigheter så fort någon ny köper en Bugga och skall ha ståbräda till.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13