• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • thj
    trullsa skrev 2008-05-09 07:56:19 följande:
    thj: Kan man köpa lösa suffletter till bee nu,är det beställningsvara eller har ni hemma?
     Vi kommer ha dem i lager *alltid*
    Bina skrev 2008-05-09 04:18:25 följande:
    det har hänt mig två gånger också där att det varit dåligt uppdaterat i webshoppen - då har jag ringt Toddler och de haft i lager samt skickat samma dag och fraktfritt över 500:-

Håller med dåligt uppdaterat av mig ..

Ibland säljs det så många i butken och då räknas de inte bort på webben.

Är jag då ledig på det,så blir det tyvärr så ..

Men vi försöker alltid ha allt på lager,men ni är så duktiga på att handla (vilket jag är mer än glad för )

Men jag lovar att jag ska med allra högsta ansvar bli bättre på att kolla detta..
    Börjar idag

Kram

• thj
    martina78 skrev 2008-05-09 00:21:48 följande:
    Ååååh då SKA jag bara ha en brun Så var den frågan löst frågan är väl bara om jag klarar mig ända tills dess utan för idag har det varit vaaaarmt här på västkusten får väl köpa mig en "sålänge"suffla om inte annat så inte sonen kokar bort
    köp en orange sommarsuflett,den är så in den med
    vad har du tänkt på för färg?

Kram 
  • trullsa

thj: När kommer dom in, och vad är det dom kommer kosta, alltså bee suffletterna.

• Trojka

Oh, har redan fått svar från butiken jag köpte min skötväska ifrån. Dom kommer hjälpa mig trots att jag inte har kvar kvittot. -glad- Nu slipper jag jaga ny skötväska.

• LillaMiss Piggy

Tjohooo! Är det någon som använder solskydd till sin Bugaboo?? Använder ni Bugagoos eller någon annan??

• Fröken Småland
    Trojka skrev 2008-05-09 09:18:51 följande:
    Oh, har redan fått svar från butiken jag köpte min skötväska ifrån. Dom kommer hjälpa mig trots att jag inte har kvar kvittot. -glad- Nu slipper jag jaga ny skötväska.
    Där ser du! Lönar sig att reklamera... Grattis!
  • Stargirl
    trullsa skrev 2008-05-09 09:16:37 följande:
    thj: När kommer dom in, och vad är det dom kommer kosta, alltså bee suffletterna.
    De kostar väl 390 kr om jag inte minns fel.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    LillaMiss Piggy skrev 2008-05-09 09:24:29 följande:
    Tjohooo! Är det någon som använder solskydd till sin Bugaboo?? Använder ni Bugagoos eller någon annan??
    Jag använder Bee´s UV skydd även till min Cameleon. den är bättre (och dyrare) än Cameleons egna. Har slarvat bort mitt cam solskydd från förra året så jag testade Bee´s på Cam och det funkar ju bra.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Trojka
    mamma2003 skrev 2008-05-09 09:26:13 följande:
    Där ser du! Lönar sig att reklamera... Grattis!
    Tackar!
  • oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2008-05-09 08:12:14 följande:
    Jaha, tjejer. Sista rycket, sen lägger jag ner ståbrädeprojektet. Två svar har jag fått trots flera efterlysningar. Visst måste det finnas mer kunskap i detta ämne där ute i landet? Kom igen nu! Annars kommer det ju att tjatas i evigheter så fort någon ny köper en Bugga och skall ha ståbräda till.
    Skrev för några dar ´sen i tråden, vet inte om du såg det men har en easyrider med stor krok, passar på buggen (finns med liten krok oxå men passar inte). Inte den smidigaste, men man tar sig fram, en pyttesvag sluttning neråt blir det oxå men inga problem för barnet att sta på den.
    Nu använder inte jag den knappt, skulle jag haft dagligt behov skulle jag föredra ex buggens egen. Men den va billig, ser att det står 395:- på babylands hemsida men när jag köpte den direkt i butik betalde jag 195:-
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13