• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • ZAFT

Då slänger jag iväg en vink till Thj eftersom jag skickat inte fått nått svar sen i mån och skickade iväg ett nytt mail igår.

SooJuicy skrev 2008-05-09 12:19:55 följande:
    Jag har oxå haft lite krångel med kidzshop, de hörde inte av sig eller svarade på mail men grejade sig efter jag varit i kontakt med thj här. De har tydligen haft problem med mailen.
    Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • ZAFT

"skickat mail och" ska det ju stå färståss

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • ewamarie
    Isanna skrev 2008-05-09 09:54:36 följande:
    Kajsan och Bina: Jag har också lagt en stor order hos Kidzshop. När den inte dök upp så mailade jag men fick inget svar. Sen ringde jag och de sa att de inte hade en av varorna i lager, men det stod det inget om på hemsidan. I förra veckan ringde jag ingen och frågade om grejen som saknades hade kommit in, men inte då. De väntade fortfarande. Inte heller denna vecka har jag fått något. Då tycker jag att det hör till god service att antingen kontinueligt meddela kunden om detta eller åtminstone skicka resten av ordern på en gång. Om inte min order kommer med posten idag så ska jag ringa och avboka den och beställa från ett annat ställe. Jag vet att ägaren till Kidzshop hänger här och det var en av anledningarna till att jag valde att handla från dom, men eftersom jag anser att de skött allt så oproffsigt så hjälper inte det.Nu har jag gnällt klart!
    Jag var oxå missnööjd med Kidz. Jag beställde en denimkorg till cammen i dec. Jag visste då att den var slut men ringde och kollade och den skulle komma inom ett par veckor. Inte kom det någon korg. Jag ringde ett par gånger och den skulle hela tiden komma om ca. en vecka. jag förstår ju om det är svårt att ge lev.besked om man inte får korrekt svar från leverantören, i detta fall, bugaboo. Men som Isanna skriver så hör det väl då till att affären hör av sig till sina kunder. Jag tog kontakt med Kidz när det gått tre (!!!) månader och sen så dröjde det ytterliggare två veckor innan den kom.

Hade inte blivit ett dugg irriterad om jag fått löpande information om vad som hände med min beställnig. Men att det tar tre månader är under all kritik. Och då var det jag som fick höra av mig!

MEN. Så beställde jag ett liggdelstyg där för ett par veckor sedam och då fick jag ett jättebra bemötande och en suverän hjälp i telefon.
    Så de har bättrat på sitt rykte. I alla fall i mina ögon.
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • Milliemolly

Tips: kidzshoppen har bugaboo solsufletter i canvas fraktfritt. jag beställde i onsdagskväll (sent) och idag låg den i brevlådan. KANONSERVICE.............och skönt för bebisen att slippa fleecesufletten i denna värmen!

• Milliemolly

www.familjetorget.se/default.asp&Sok_str=bugaboo&submit=ok

kolla de hjulen som heter svängbara framhjul till bugaboo..........

de ser ju ut som bakhjulen.....finns det verkligen sådana framhjul som är svängbara??? isåfall blir jag dölycklig

Någon som vet säkert så de inte visar fel bild??

• Milliemolly

det är ju exakt samma bild som snöhjulen.........? antagligen är det fel bild för jag vet att nys svirvelhlul finns hos kidzshoppen för 220 kr st.

• Senap

Det är fel. Det är ju samma bild som snöhjulen.

Milliemolly skrev 2008-05-09 13:32:02 följande:
    www.familjetorget.se/default.asp de hjulen som heter svängbara framhjul till bugaboo..........de ser ju ut som bakhjulen.....finns det verkligen sådana framhjul som är svängbara??? isåfall blir jag dölycklig Någon som vet säkert så de inte visar fel bild??
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Kajsan
    Milliemolly skrev 2008-05-09 13:32:02 följande:
    www.familjetorget.se/default.asp de hjulen som heter svängbara framhjul till bugaboo..........de ser ju ut som bakhjulen.....finns det verkligen sådana framhjul som är svängbara??? isåfall blir jag dölycklig Någon som vet säkert så de inte visar fel bild??
    Det där är väl vinterhjulen?
  • Bling1975

Jag har sett i er fina bildtråd att det är många som har egensydda suffletter - supersnygga! Det gör mig mer övertygad om att det är en bugga jag vill ha när det väl blir dags.

Men hur har ni gjort? Har ni något mönster och framförallt - är det svårt?

Vilken affär i stockholm är bäst att gå till om man skulle vilja testa en i bilen?

Stitch längtar efter Lilo
  • Stargirl
    Bling1975 skrev 2008-05-09 14:51:16 följande:
    Jag har sett i er fina bildtråd att det är många som har egensydda suffletter - supersnygga! Det gör mig mer övertygad om att det är en bugga jag vill ha när det väl blir dags.Men hur har ni gjort? Har ni något mönster och framförallt - är det svårt?Vilken affär i stockholm är bäst att gå till om man skulle vilja testa en i bilen?
    Jag skulle välja en butik med möjlighet att parkera utanför.
    Jag har inte sytt ngn suflett men jag tror att de flesta ritat mönster från en befintlig suflett och sytt några st innan det blivit perfekt. Så jag skulle inte använda det finaste tyget till första utkastet alltså.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13