• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Azel

Skulle nån snäll med plus kunna lägga ut bilder på min bugga i bildtråden?
    Ska även ta nya kort idag, för så som den ser ut i galleriet sågden ut igår hehe, nya kläder idag

• Kajsan
    Stargirl skrev 2008-05-12 16:23:39 följande:
    Ja det har jag hört. En kompis försökte bli av med en superfin dubbel UJ, Zapp och en Brio Sitty och det tog evigheter att få dem sålda och dåligt fick hon betalt dessutom.
    Mmm min dubbel UJ har jag haft ute i flera veckor och ingen vill ha den
  • Stargirl
    Azel skrev 2008-05-12 16:24:00 följande:
    Skulle nån snäll med plus kunna lägga ut bilder på min bugga i bildtråden?Ska även ta nya kort idag, för så som den ser ut i galleriet sågden ut igår hehe, nya kläder idag
    Done!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-05-12 16:25:55 följande:
    Mmm min dubbel UJ har jag haft ute i flera veckor och ingen vill ha den

Ja konstigt....det är en toppenvagn. Hellre en begagnad UJ än en sketen Babyjobber ny från butik *bläääk*

Men det går upp och ner det där. Fler o fler hittar till andrahandsmarknanden nuförtiden.

*~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-05-12 16:08:45 följande:
    Marknaden är skitdålig för beg buggor nu.jag hade min fina -06;a cameleon ute i tre veckor och fick sälja den för 5200 tillsist.
    Andrahandsvärde  minskar ju i takt med att bugaboo ägare ökar, och många köper ju billigare på babytrader oxå.
  • nica83

Hallå alla Bugga-älskare!

Sitter här och funderar på att köpa en Bugaboo Bee för att ha som extra-vagn och resevagn. Någon som har erfarenhet?? (Ska bland annat till Thailand). Sen undrar jag vad ni tror om andrahandsvärdet?

♥ Det blev en liten kille ♥
  • hexkex

Nu har jag tagit bilder på min röda bee med babynest och son i
    Bilderna finns i mitt bildgalleri och om det finns intresse för det så får gärna någon med plus lägga ut bilderna i bildtråden.

Sonen är 3 mån gammal och ca 63 cm lång (inte mätt på ett par veckor så jag har uppskattat med måttband här hemma idag) och det finns allt utrymme att växa en del till innan babynestet är för litet.

• oOrosamarängerOo
    nica83 skrev 2008-05-12 16:43:46 följande:
    Hallå alla Bugga-älskare!Sitter här och funderar på att köpa en Bugaboo Bee för att ha som extra-vagn och resevagn. Någon som har erfarenhet?? (Ska bland annat till Thailand). Sen undrar jag vad ni tror om andrahandsvärdet?
    Jag skulle inte rek den i Thailand, men beror ju lite på hur o vart ni ska.
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-05-12 16:21:07 följande:
    Ja, det går verkligen upp och ner, just nu verkar det svårt att sälja barnvagnar överhuvudtaget.
    Njaa...fick min UJ såld på en dag!
  • Fröken Småland
    hexkex skrev 2008-05-12 16:45:21 följande:
    Nu har jag tagit bilder på min röda bee med babynest och son i Bilderna finns i mitt bildgalleri och om det finns intresse för det så får gärna någon med plus lägga ut bilderna i bildtråden.Sonen är 3 mån gammal och ca 63 cm lång (inte mätt på ett par veckor så jag har uppskattat med måttband här hemma idag) och det finns allt utrymme att växa en del till innan babynestet är för litet.
    *kilar in i ditt galleri och hämtar bilder*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13