• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • bakabakalitenkaka
    ängeln83 skrev 2008-05-15 18:45:05 följande:
    Sitter och spanar efter en ny skötväska, vilken av Skip Hops modeller sitter snyggast på buggan?Funderar på duo eller dash.
    Jag har bytt från Duo till Dash, och jag är supernöjd med den
    ღ Colin 2007.12.21ღ www.nogg.se/mammamu78
  • Fröken Småland
    Finasteunge skrev 2008-05-15 16:35:23 följande:
    joo det har dom. Men då ska man ha skickat in det lilla grantikortet till bugaboo
    Nej, det stämmer inte. Man skall alltid reklamera hos den återförsäljare där man köpt sin vara.
  • ewamarie
    Jimps skrev 2008-05-15 18:12:18 följande:
    Hej är det någon som har en gaia&ko skötväska till sin bugga och kan säga om de hänger bra? Jag har beställt en cam och har supersvårt för att välja skötväska. Jag har följt alla skötväskediskussioner här med stort intresse
    Tycker att Ju Ju BeAll är suverän. har oxå köpt Ju Ju BeConnected till som gör att väskan hänger perfekt. Man "hakar" fast väskan och så har man den smidigt på handtaget och den glider inte ner!!
    ängeln83 skrev 2008-05-15 18:45:05 följande:
    Sitter och spanar efter en ny skötväska, vilken av Skip Hops modeller sitter snyggast på buggan?Funderar på duo eller dash.
    Håller med smillamilla. Tycker inte alls att SkipHop sitter bra på vagnen. Glider ner osv. Jag hade en duo och jag tyckte dessutom att den bara var smal och hög. Man fick stapla allt och när man skulle ha tag i något så blev det bara en enda röra i väskan.

Nej Hejja JuJuBe säger jag

Lägger in en bild i bildtråden på JuJuBeConnected så ni förstår vad jag menar!!
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • ängeln83
    ewamarie skrev 2008-05-15 19:37:33 följande:
    Håller med smillamilla. Tycker inte alls att SkipHop sitter bra på vagnen. Glider ner osv. Jag hade en duo och jag tyckte dessutom att den bara var smal och hög. Man fick stapla allt och när man skulle ha tag i något så blev det bara en enda röra i väskan.Nej Hejja JuJuBe säger jag Lägger in en bild i bildtråden på JuJuBeConnected så ni förstår vad jag menar!!
    Mmm, super snygg Men dyyyyr.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-05-15 19:31:55 följande:
    Ha ha, jopp, det var verkligen på tiden Hoppas den är fin när jag får hem den.Här brukar skötväskan också hamna i varukorgen, mest för att jag tycker den är ivägen när den hänger på handtaget, men det kan ju vara kul att ha en fin skötväska ialla fall Drar runt med min handväska just nu Kikade på saddlebagen men eftersom jag använder skötväskan som min handväska också så vill jag gärna ha en liten större.
    Men du kolla i mitt galleri, jag tror att jag skall ha en bild på buggan med expon.
  • Kajsan
    ängeln83 skrev 2008-05-15 19:42:06 följande:
    Mmm, super snygg Men dyyyyr.
    Den är inte dyr, om man köper från USa, jag har gjort det med mina tre.
    Och den enda som var dyr var min limited edition, den vart dyr
    de andra kostade väl typ 60 dollar.
  • Yemaya
    mamma2003 skrev 2008-05-15 19:35:07 följande:
    Nej, det stämmer inte. Man skall alltid reklamera hos den återförsäljare där man köpt sin vara.
    Nu har Bugaboo sagt till våran återförsäljare i Holland att vi kan gå vart som helst med vårt chassi. Dom lovar att skicka en ny oavsett vart vi befinner oss.
  • Isanna

Kajsan: Var, var, var löper di billiga JuJuBe?

• Hs Bobbo
    ewamarie skrev 2008-05-15 19:37:33 följande:
    Hejja JuJuBe säger jag Lägger in en bild i bildtråden på JuJuBeConnected så ni förstår vad jag menar!!
    Håller med! Har en Be all och en Be small m Beconnected till, super. Man rymmer allt man kan önska i en Be all (Camen välte idag när jag släppte den för att jag hade packat dubbla ombyten i väskan bla - hade bebis i Beco på magen så det var ok), och väldigt mkt även i en Be small om man bara ska ut några timmar.

Men, nån som provat Beconnected på Been?
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13