• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • ängeln83

Det blev en Skip hop duo delux, 595 kr från Pippilotta

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Hs Bobbo
    Isanna skrev 2008-05-15 19:50:45 följande:
    Kajsan: Var, var, var löper di billiga JuJuBe?
    Sen finns ju svenska Mylittlestar som har kampanjer hela tiden, just nu Be Small för 595:-.
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • ängeln83

Tror ni inte skötväskan blir fin till vagnen?
    Nu behöver jag hjälp med att hitta en fin filt också
    Bugaboo%20Cameleon%20stoel%20donkergrijs-blauw.jpgduodl_oceanstripe_hres_2876.jpg

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ewamarie
    Krokodil skrev 2008-05-15 19:04:49 följande:
    Hej alla Bugaboo-experter! Någon som har erfarenhet av ståbräda till Cameleon och vill dela med sig av sina erfarenheter? Jag funderar på Bugaboos egna bräda, Kiddyboard samt Easyrider.Är Bugaboos egna lätt att ta av och på och funkar gummibandsupphängningen bra? Har svårt att hitta bilder/beskrivningar och den är slut i affärerna så de kan inte visa. Kiddyboard ska ju gå att koppla loss lätt och fästa upp med rem på styret, hur funkar det med skötväska (när man är ute och går utan storasyskonet alltså). Och är det någon som kört Easyrider och kan rekommendera den? Funderar på om man tillfälligt måste svänga över handtaget och köra med stora hjulen fram och storasyskonet vill åka, är det någon som provat med Kiddyboard eller Easyrider på framaxeln istället?Ska beställa snarast och vore jättetacksam för tips och erfarenheter!

Har buggans egna ståbräda (med pall från babytrader) och jag tycker inte det verkar så lätt att plocka av den. Nu har jag inte försökt för jag tyckte det var så bökigt att sätta på den . Man skall ju lägga vagnen på sidan och sedan "trä på" brädan underifrån (oj, så svårt det var att förklara då). Då antar jag att det är samma procedur när den skall av... Så om du vill ha en bräda som är lätt att haka av så är nog buggans egna inte ett alternativ
    Gummibandsupphängningen fungerar riktigt bra. Brädan sitter uppe ordentligt

Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • Krokodil
    Svar på #8137
    Med pall menar du den där "stången med cykelsadel"? Använder du brädan utan pallen också? Hur gör du när du fäller vagnen?

Är du i övrigt nöjd med hur den funkar för syskonet att stå på och hur den rullar på olika underlag?
  • Kajsan

Hs Bobbo skrev 2008-05-15 19:53:00 följande:

Sen finns ju svenska Mylittlestar som har kampanjer hela tiden, just nu Be Small för 595:-.
    Äsch, det är inte billigt
  • Kajsan
    Isanna skrev 2008-05-15 19:50:45 följande:
    Kajsan: Var, var, var löper di billiga JuJuBe?
    Jag har köpt billigast på kiwi-kid. de reade ut Be smallen nyss.
  • Krokodil
    Krokodil skrev 2008-05-15 20:04:16 följande:
    Svar på #8137Med pall menar du den där "stången med cykelsadel"? Använder du brädan utan pallen också? Hur gör du när du fäller vagnen?Är du i övrigt nöjd med hur den funkar för syskonet att stå på och hur den rullar på olika underlag?
    [/citat]
    ewamarie skrev 2008-05-15 19:58:25 följande:
    [citat]
    Har buggans egna ståbräda (med pall från babytrader) och jag tycker inte det verkar så lätt att plocka av den. Nu har jag inte försökt för jag tyckte det var så bökigt att sätta på den . Man skall ju lägga vagnen på sidan och sedan "trä på" brädan underifrån (oj, så svårt det var att förklara då). Då antar jag att det är samma procedur när den skall av... Så om du vill ha en bräda som är lätt att haka av så är nog buggans egna inte ett alternativGummibandsupphängningen fungerar riktigt bra. Brädan sitter uppe ordentligt
    Med pall menar du den där "stången med cykelsadel"? Använder du brädan utan pallen också? Hur gör du när du fäller vagnen?

Är du i övrigt nöjd med hur den funkar för syskonet att stå på och hur den rullar på olika underlag?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13