• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • madebyinferno
    Höst06 skrev 2008-05-15 19:08:49 följande:
    Idag kom sambon hem med en röd BeeJättefin och supersmidig att köra!Nu gäller det bara att bestämma mig för vilken som är bäst, Cameleon eller Bee. Kan inte ha kvar båda, känns onödigt dyrt....Men ni som har Bee, tycker inte ni att benen hänger lite för fritt??Sen trodde jag man kunde ha ståbrädan på Bee´n men det går nog inte ser jag. Lite synd!Tror ni min kille är lite för liten för Bee? Han är 10 mån.
    Jag kör med buggyboard från lascal till min Bee och det fungerar perfekt
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Azel
    Jimps skrev 2008-05-15 20:53:52 följande:
    Jag har vart inne å kollat mer på ju-ju be nu och det lutar åt en ju-ju be all eller ju-ju between. Är det nån som har erfarenhet av between? Jag har beställt en vagn med sandbas och brun topp och funderade på skötväskan som är brun och rosa. Är det någon som vet om den bruna färgen på skötväskan skär sig väldigt mot den bruna på vagnen?
    Jag har en JuJuBetween och den är en perfekt skötväska tycker jag. Inte för stor och inte för liten, Between heölt enkelt
  • imsa

SooJuicy och thj

tack för tipsen!

vi har antagligen sorterat in dom i våra mappar med räkningar och övrigt men det finns inte. Bonti fixar ändå =)

♥ nu är hon här ♥
  • Azel
    martina78 skrev 2008-05-15 22:00:58 följande:
    Jag kör med buggyboard från lascal till min Bee och det fungerar perfekt
    Samma här
  • jule
    pluttebarn skrev 2008-05-15 21:14:57 följande:
    En fråga till er experter: Passar klädsel till camelon även till frogg? Åkpåsar o sånt, är det samma till båda? tänkte ev köpa denna, vad tycks? www.blocket.se/vi/16135434.htm
    ja klädseln passar, har cam klädsel på min frog, bild finns i mitt galleri om du vill kika
    suffletten sitter dock bäst om du byter till camens sufflettfästen annars blir den lite pösig...
  • Emmsan

tjooohoooo emmaljungan blev såld på 5 minuter så nu är det ut i bugga träsket som gäller vill sååå gärna ha en grå/offwhite puh letandet börjar "obs ingen annons"

• Acke

Har precis inhandlat en beg Bugaboo Cameleon!!! :) Känner mig mycket nöjd när jag provgått i vardagsrummet.

Några frågor...
    Visst ska handtaget vara lite löst, dvs att det går att rucka på?
    Tyvärr hittade min säljare inte sin instruktionsbok, men garantin gäller några månader till. Tror ni att man kan få en ny instruktions DVD via återförsäljaren?

Måste nog ha det om jag ska lyckas sätta dit liggdelen på egen hand....

Hur är det att placera skötväskan, kan man räjna med att bromsen och skruvarna håller en hyfsat välfylld skötväska på plats eller hur har ni gjort?

Undrar en nybliven buggaägare! :)

• Lourdes
    Acke skrev 2008-05-15 23:18:35 följande:
    Har precis inhandlat en beg Bugaboo Cameleon!!! :) Känner mig mycket nöjd när jag provgått i vardagsrummet.Några frågor...Visst ska handtaget vara lite löst, dvs att det går att rucka på?Tyvärr hittade min säljare inte sin instruktionsbok, men garantin gäller några månader till. Tror ni att man kan få en ny instruktions DVD via återförsäljaren?Måste nog ha det om jag ska lyckas sätta dit liggdelen på egen hand....Hur är det att placera skötväskan, kan man räjna med att bromsen och skruvarna håller en hyfsat välfylld skötväska på plats eller hur har ni gjort?Undrar en nybliven buggaägare! :)
    Handtaget skall vara lite ruckbart och instruktionsbok kan du ladda hem på bugaboos hemsida!
  • Acke

Åh, tack för tipset! Ska genast kolla in det!

• thj
    imsa skrev 2008-05-15 22:05:49 följande:
    SooJuicy och thjtack för tipsen!vi har antagligen sorterat in dom i våra mappar med räkningar och övrigt men det finns inte. Bonti fixar ändå =)
    Kul att hjälpa/tipsa
    Skönt att det löste sig för dig.
    Kram
    jule skrev 2008-05-15 22:29:47 följande:
    ja klädseln passar, har cam klädsel på min frog, bild finns i mitt galleri om du vill kika suffletten sitter dock bäst om du byter till camens sufflettfästen annars blir den lite pösig...
    Inboxar dig nu min söta vän
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13