• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hannnas
    Emmsan skrev 2008-05-16 08:12:52 följande:
    mm jag hra spanat på den :) sååå fin men tusan jag blir lite snål juh hehe hm ngn som har en sandfärgad bas med lite olika toppar? kanske inte skulle snöa in på just bara grå bas ;)
    jag har sandfärgad bas med lite olika toppar gul, orange, brun, svart, rosa äääälskar min sandbas! Passar till allt
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • SmillaMilla

God morgon!

Vad säger bugaboo om att ha skötväskan hängandes på styret?

Vart har ni skötväskan?

• Acke

Undrar samma sak som smillaMilla SAMT om det finns bagclips att köpa i Sverige och om dessa isåfall passar till Bugaboo Cam...

• Lourdes
    Acke skrev 2008-05-16 09:16:17 följande:
    Undrar samma sak som smillaMilla SAMT om det finns bagclips att köpa i Sverige och om dessa isåfall passar till Bugaboo Cam...
    Finns i Sverige, jag fodrade mina med möbeltass på bit så nu sitter de fin fint på min cam..
  • Bina

Fick hem min ju-ju-be BeTween igår och wow vilken väska - sitter som en smäck på vagnen. *bild i galleriet*

• Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-05-15 23:25:05 följande:
    Ingen som typ kan säga vad ett beggade vinterhjul är värda alt. brukar ligga på! (ingen annons....)
    Ligger de inte på runt 450. De sjunker inte ås mycket i värde då de som säljs verkar inte vara använda så mycket.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Amanda

Någon som vet när de bruna solsuffletterna kommer ut i butik?

Kommer det några andra nyheter?

• Acke

Tack för svar, var köper man dem? Hos de som säljer Bugaboos eller någon speciell affär? Bor i Sthlm

• Lille Mammsen
    Acke skrev 2008-05-16 09:26:20 följande:
    Tack för svar, var köper man dem? Hos de som säljer Bugaboos eller någon speciell affär? Bor i Sthlm
    Tror det bara är simpleworld som kan ha hemma,dom reade dessa & ev kan det finnas kvar...RING! Annars vet jag ej om dessa kommer att beställas igen av dom? Sitter super (utan tassar) på min Gecko! PS Tror att familjetorget + 1klass kunde beställa hem...kolla!
  • kath

någon som vet var man kan köpa vinterhjul billigt eller om det är samma pris över allt? Känner mig lite snål och vet inte riktigt ocm jag igentligen behöver dem men vill inte heller stå utan om det blir knöligt att köra..

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13