• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan
    Acke skrev 2008-05-16 13:13:36 följande:
    Har han inte lämnat sitt mobilnummer? Kan ju kännas bättre att prata med en säljare än att bara mejla...?
    nää inte än jag bad om det oi sits mailet sen vart de liite tyst hahahah här betalas då inte in ngr pengar än..känns som om jag skiter i det betalaar hellre en 1000 lapp mer o känner mej säker
  • Amanda

Jag tycker det är jätte konstigt av Simpleworld att de först skriver i mail och på skyltar i fönstret i butiken att det är 30 - 70 % på allt i butiken men sedan när man ska betala så får man veta att din vara är en beställningsvara så det är ingen rabatt på den...
    Trots att man hämtat den på en hylla i butiken...

Är inte det konstigt?

Jag tycker att om det står att det inte gäller beställningsvara så borde det ju vara så att om man beställer en vara så är det inte rabatt på den.

Eller tänker jag fel?

• Stargirl
    Amanda skrev 2008-05-16 13:17:50 följande:
    Jag tycker det är jätte konstigt av Simpleworld att de först skriver i mail och på skyltar i fönstret i butiken att det är 30 - 70 % på allt i butiken men sedan när man ska betala så får man veta att din vara är en beställningsvara så det är ingen rabatt på den...Trots att man hämtat den på en hylla i butiken...Är inte det konstigt?Jag tycker att om det står att det inte gäller beställningsvara så borde det ju vara så att om man beställer en vara så är det inte rabatt på den.Eller tänker jag fel?
    Ja så förutsätter man ju att det ska vara....att inga nybeställningar är rabbaterade och det förstår man ju att det gäller bara det som finns i butik vid rea.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Acke

Tror att du gör helt rätt, jag kände samma sak.Å köpte istället en beg 06:a med tillbehör av en supertrevlig tjej som svarade snabbt och hade telenummer.

Hoppas att det dyker upp något bra pris i närheten av där du bor, eller får kontakt med en seriös säljare som VILL lämna ut telenummer å adress!

Lycka till!

• Emmsan
    Acke skrev 2008-05-16 13:22:32 följande:
    Tror att du gör helt rätt, jag kände samma sak.Å köpte istället en beg 06:a med tillbehör av en supertrevlig tjej som svarade snabbt och hade telenummer.Hoppas att det dyker upp något bra pris i närheten av där du bor, eller får kontakt med en seriös säljare som VILL lämna ut telenummer å adress!Lycka till!
    ja sant.. bara nyfiken men vad fick du ge??
  • Acke

6000:- för vagn ink vinterhjul, ståbräda och åkpåse. Dessutom var fleecen bytt för några månader sedan på garantin och bromsen helt nyservad. Fick även med kvitto och det som är kvar på garantin (bara några månader)...OM det skulle vara något.

• Emmsan
    Acke skrev 2008-05-16 13:42:41 följande:
    6000:- för vagn ink vinterhjul, ståbräda och åkpåse. Dessutom var fleecen bytt för några månader sedan på garantin och bromsen helt nyservad. Fick även med kvitto och det som är kvar på garantin (bara några månader)...OM det skulle vara något.
    bra pris.. :)
  • Acke

Ja, det kändes bra...Men det känns också som att det finns ganska många Bugaboos till salu nu, så du borde kunna få ett liknande pris. Håll utkik!

• Stargirl
    Acke skrev 2008-05-16 13:47:18 följande:
    Ja, det kändes bra...Men det känns också som att det finns ganska många Bugaboos till salu nu, så du borde kunna få ett liknande pris. Håll utkik!
    Min väninna var på jakt efter en beggad bugga men alla annonser som hon svarade på var redan sålda men låg kvar på Blocket. Hon var super irriterad hon hittade en till slut.

Röd bas + svart canvas med röd åkpåse och svart parasoll = 6300
    Vagnen var nästan 2 år men canvasen var helt ny likaså parasollet.

Hon är såååå nöjd!
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13